Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, July 6, 2010

Lagi Bukti DAP Hina Islam!! [Bergambar]


err.. pernah tengok Wakil Rakyat MCA/Gerakan/MIC anjurkan majlis sebegini?

p/s: kepada pencacai UMNO yang bangang, tolong jangan pertikai kenapa Jenice ni tak pakai tudung.. Hukum Islam tak terpakai kepada bukan Islam kecuali jika dia bersetuju dihukum dengan hukum Islam.

3 comments:

keluhum said...

Salam..UMNO xkan pertikai bab tudung punya..Klu dia pertikai,akan kena balik ke btg hidung sendiri coz anak bini diorang pun kepala boleng x bertudung..

sunsnake@budakbalun said...

w.salam.. idak jugak bro..
dalam Tranungkite banyak pencacai UMNO pertikai kenapa YB cina tu tak pakai tudung!!

wakakakak! bodoh tak dapat diajar!!

keluhum said...

apa la punya bodo..dh kwn tu bukan Islam,knpa nk pertikai pulak...Kan lbh afdal pertikai knpa muda mudi Islam x bertudung..