Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, April 19, 2010

PRK Hulu Selangor (89) Muhyiddin - asal dapat makan sudahhh!!


Makin lama apa yang keluar dari mulut Hamba Allah ni makin bodoh! Dulu dengar je macam bodoh, la ni dengar bodoh, rasa bodoh nampak bodoh dan confirm bodoh!!

Kalau nak tunggu ada rakyat Malaysia mati tak makan baru nak UMNO-BN ini dikatakan gagal, baik pilih komunis kat China tu jadi kerajaan! Bodoh tak sudah-sudah! Malangnya terlalu ramai melayu masih rela menjadi tukang angguk kepada kebodohan ini!

Spesis melayu bodoh tapi dapat jadi pemimpin seperti ini akan dipupuskan oleh rakyat tak lama lagi!

sunsnake 19042010

Kerajaan BN bukan kerajaan zalimi rakyat: Muhyiddin

HULU SELANGOR: Kerajaan Barisan Nasional (BN) bukan kerajaan yang menzalimi rakyatnya seperti yang digembar-gemburkan pihak pembangkang, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Beliau berkata kerajaan di bawah pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang juga Pengerusi BN sentiasa membela nasib dan tidak mengenepikan kebajikan rakyat.

"Kalau ada pihak yang mengatakan kerajaan BN menzalimi rakyat seperti yang disebut Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berkata kita tak beri perhatian kepada nasib rakyat, adakah penduduk di Hulu Selangor ini mati tak makan," katanya ketika berucap pada majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sungai Choh di sini, hari ini.

0 comments: