Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, April 19, 2010

PRK Hulu Selangor (86) Pak Saleh! Manusia terhebat di Malaysia!





Apakah kehebatan jantan ini? Adakah kerana kemachoannya? adakah kerana kehitaman bibirnya? Atau adakah kerana ketinggi lampaiannya?

Itu semua anugerah Allah SWT kepadanya..

Yang pasti kehebatannya adalah jarang gagal menghadirkan diri di kebanyakkan sidang media ahli-ahli PKR yang melompat! Baik melompat jadi bebas mahupun melompat masuk BN!

Apakah rahsianya? Pergi "mam" lah dengan rahsia dia ni tapi yang pasti.. mungkin dikalangan yang melompat, dialah yang paling kaya! mau tak kaya? semua percent dia makan maaa!!!
Komisen tuhhhh!!

Apa-apa pun.. buat manusia pengkhianat No.1 ini, kamu tunggu la balasan rakyat kepada kamu nanti.. Barisan Nasional yang kamu serahkan maruah tu tidak akan lama bertahan.., Pasti akan tersungkur di kaki gelombang kebangkitan rakyat Malaysia! Di kala itu.. melompatlah kamu dihadapan kami!
sunsnake 19042010

Dr Halili keluar PKR masuk Umno

Sebaliknya, jelas Dr Halili, beliau akan berlepas ke Melbourne, Australia selepas ini bagi menghadiri konvokesyennya di Universiti Monash - satu keputusannya yang didakwa sudah lama dibuat dan "bukan untuk lari".

Dalam sidang media kira-kira 25 minit itu, Dr Halili bagaimanapun kelihatan sedikit 'gugup' dengan mengabaikan beberapa soalan media, kerap meneguk air dan kerap kali mengambil masa dan berbisik kepada Salehuddin sebelum menjawab soalan.

Malah di pertengahan sidang media beliau sempat berkata: "tak pernah dapat banyak kamera sebelum ini."

Bagaimanapun, di penghujung sesi itu beliau kelihatan lebih yakin apabila meminta soalan tambahan walaupun Salehudin sudah mahu menamatkan sidang media itu.

"Seronok juga, boleh tanya dua lagi, bukan selalu boleh macam ni," katanya disambut gelak ketawa kira-kira 70 petugas media.

berita penuh

0 comments: