Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Saturday, March 5, 2011

Final Touch! Khas Buat Pengundi Dun Kerdau!


Mulakan hari esok dengan berjemaah Subuh di masjid/surau..
selepas Solat Subuh.. wirid dan doa..

Baca Surah Yaasin sepalin bak kat orang Perak..
Sujud syukur kerana dikurniakan peluang untuk dapat pahala mengundi..
Dan kenang-kenangkanlah gambor diatas sebelum memangkah di dalam ruang mengundi..

InsyaAllah... Semoga beroleh hidayah Allah SWT..

Selamat Mengundi!

sunsnake 05032011

4 comments:

oRang kAmpong said...

Alo berok PAS . kan dulu aku habag dah kat hang, org kampong melayu memang BENCI yg amat sgt kat korang, xp hang xpecayaaa. SIKALANG apa dah jd. xmalu ke org memang benci yg teramat sgt dah kat korang.kan dah ko kat kerdau dan melimau.Harrrk ptuiiiih..........

UMNO x byr yuran.. said...

Alo beruk UMNO,klu setakat menang tmpt sendiri,x pyh la nk ckp berapi..
Lain la klu BN menang kt kawasan kubu kuat pembangkang,baru ada point nk ckp mcm tu..
Gua org kampung gak bro,org UMNO kampung Gua blajar Tajwid dgn org PAS kt kampung gua,org UMNO ble undi calon PR kt Kampung gua..
Lu kg mana?
Aisey Bro,kg lu mcm beruk la...
Gua x benci sama lu,tp gua kelakar tgk lu..
HEHEHEHE..

Mi Mercik said...

kah kah kah..setakat menang prk wat pe nk heboh..org kg lu biasa la boleh kain dgn gula sekilo dan menangis melalak yg umno membela nsb mrk..tp org yg macam lu dan org kg lu bodoh bangat..mereka kasi sikit tp mereka bedal duit rakyat berjuta2..ada lu sedar ke? puihh tuihh ..boleh hamper satu dh ckp umno pembela bangsa..tp yg sebnarnya pemusnah bangsa dan agama

sunsnake@budakbalun said...

hmmm...
Orang Kampong..
dari dulu hujah macam ni..
sedar sikit le..
tak selamanya orang kampung akan diperbodohkan oleh beras sekampit, gula sekilo, sardin 2 tin UMNO tu weiii!!

cumanya...
Perjuangan yang benar pun boleh dikalahkan oleh perjuangan toghut yang lebih perancangannya..