Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, December 30, 2010

Debat UMNO - PAS??? Bior Betul wehhh!!


Ni Ketua Pemuda UMNO Larut.. - sumber


Ni Ketua Pemuda PAS Larut... - sumber


Perghhh!!!
Bior betoi yeob!!
Benor-benor ke nak ade debat nie??

Macam tak caye lak teman!!!

Kat Peghak pulak tuhhh!!! Cayalah!!!!

Jadi tau! Jangan Tak Jadi!!

Maklumlah.. puak-puak UMNO ni bukan berani sangat!
Especially pemudanya! wakakakaka!

p/s: Ada mana-mana host nak buat live tak? tak kira la UMNO atau PAS punya!
bagitau teman ye?

sunsnake 30122010

Debat Pemuda PAS-Umno Larut Sabtu ini

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) mengucap tahniah kepada Pemuda PAS dan Pemuda Umno Larut di atas usaha menganjurkan satu pentas debat di Dewan Serbaguna MDS, Taman Permai 2 , Selama pada jam 8 malam Sabtu ini.

Debat tersebut adalah antara ketua Pemuda PAS dan ketua Pemuda Umno Larut. "DPPN Pk mengalu-alukan usaha debat ini yang sudah tentu akan mematangkan lagi generasi muda masakini," kata ketuanya, Zawawi Hassan.

"Pemuda PAS Larut akan menampilkan Mohd Nazri Din (kanan), manakala Pemuda Umno pula akan menampilkan Mohamad Anuar Ariffin (kiri). "DPPN Pk memberikan sokongan sepenuhnya kepada kedua-dua pihak agar dapat melangsungkan majlis debat tersebut dengan jayanya," tambahnya.

Berita Penuh

7 comments:

NoToBn said...

ah ah debat..dah 2 kali tukar tmpt asal nak diadakan kat batu kurau..sekarang tukaq p selama..mula polis kacau..tak boleh kat batu kurau..bahaya..menggangu keselamatn jalan raya..ha ha ha..jalan batu kurau kalau dah kul 5 ..jadi cam pekan mati..polisi kata bahaya..tunggu dn tngk..diselama jadi atau idak...UMNP pandai..atlast suruh Polis halang...depa selamat..tunggu takpe..caya jangan

Anonymous said...

Tak usah debatlah Yeop,buang masa aje.Ikut aje cara Presiden dan Tim.Presiden - kalau jumpa dengan orang UMNO peluk-cium.Kalau dalam gelap lagi best.

Mohamadazhan hjDesa said...

haha, sekali hantar JKKP wakil BN.haha.puak2 ni bukan leh peracaya sgt.

sunsnake@budakbalun said...

hahaha.. terbarunya dengor polis tak kasi pulak!!
wakakakak!

kononnya ada arahan daripada UMNO bahagian tak setuju pemuda bahagian nak debat dengan pemuda PAS kawasan!

adehhh!!

akhirnya nanti debat tak jadi sebab polis tak kasi!

macam dah faham je skrip jenis nih!

NoToBn said...

ini cerita malam tadi..30hb..jam 9 mlm...ada pula syarat syarat tambahan..ada runggutan dri umno..yg polis tak kasi buat..pecah belah bangsa melayu..ha ha ha..UMNO UMNO..benggong selamanya..dan akan dibuktikan diSELAMA..ESOK...

sunsnake@budakbalun said...

NTB..
wakakakak!

seperti yang dijangka!

Konon arahan polis tapi sebenarnya dah kawtim awal2 dengan Polis!!

teman dah kabo!

Puak2 UMNO ni dari pemuda sampai ke petua.. penakot nak mampos!!

Menyampuk2 dalam blog pandai laaaa!

Anonymous said...

Ada berani ke pemuda umNGOK nie? tengok muka spesis kontraktor kelas F je, Hahahaha...

KOnfirm tak berani punya bagi alasan takde permit la jawapnya kautim ngan POLIS jangan bagi permit, walhal CADUK dah lari..

-wakleman