Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, June 1, 2010

Pecat APCO buktikan Malaysia serius!


Pada teman hanya jika Kerajaan Malaysia memecat APCO sekarang akan membuktikan kita serius mengutuk serangan Israel keatas Kapal bantuan kemanusiaan ke Palestin!

Jika hanya mengutuk di mulut tetapi tangan masih menandatangani bayaran buat APCO, seolah-olah munafik! Seolah-olah Malaysia hanya merendahkan martabat kedaulatan umat Islam Palestin dan pasukan yang sedang ditawan oleh Israel secara haram!

Ayuh Najib! Ayuh ahli-ahli UMNO! Buktikan keseriusan kamu dengan memecat APCO!

err.. ada berani ke Najib atau ahli-ahli UMNO?
sunsnake 01062010

M'sia kutuk serangan flotila kemanusiaan
Jun 1, 10 9:53am

Malaysia mengutuk sekeras-kerasnya tindakan rejim Israel yang menyerang kapal konvoi bantuan kemanusiaan ke Gaza, dan menggesa Majlis Keselamatan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) memberi teguran keras terhadap rejim itu.
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak (pertama dari kanan) berkata Malaysia akan mengusulkan perkara tersebut kepada peringkat tertinggi Majlis Keselamatan PBB supaya perkara ini dibincangkan dalam masa terdekat. "Saya atas nama kerajaan dan rakyat Malaysia mengutuk sekeras-kerasnya tindakan zalim dan tidak berperikemanusiaan yang dilakukan oleh rejim Tel Aviv terhadap konvoi yang membawa bantuan kemanusiaan untuk rakyat Palestin di Gaza," katanya kepada wartawan selepas melancarkan Pertubuhan Bekas Ahli 4B Malaysia (Alumni4B) di Kuala Lumpur, semalam.
Berita penuh

0 comments: