Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, May 17, 2010

BN Kalah di Sibu - PERKASAM ugut berdemo?

Kami bantah kemenangan China di Piala Thomas!! Patut Melayu yang menang!!!
China pengkhianat!!! Pengkhianattttt!!!



Besok perkasam dan umco akan membuat bantahan terhadap kemenangan pasukan China memenangi piala thomas kerana kemenangan mereka memberikan kesan negatif terhadap keputusan PRK Sibu yg majoriti pengundinya adalah Cina.

PERKASAM akan mencabar agar pasukan China mengembalikan Piala Thomas dalam masa 48 jam atau berdepan dgn laporan polis di seluruh negara.

Jika pasukan China masih berdegil mereka akan berdepan dgn ancaman demontrasi besar-besaran oleh org2 Melayu di Kg. Baru, KL.

Abraham Frog berkata" Tanah Melayu ini ialah hak milik orang2 Melayu. Kami akan menentang hingga ke darah terakhir utk mempertahankan Piala Thomas kerana Tanah melayu pernah menang Piala Thomas pada tahun 1992 dan sejak dari itu ianya adalah milik org Melayu sepenuhnya.

Pertandingan dibuat di Tanah melayu dan semestinya hanya org melayu sahaja yg berhak memenangi Piala Thomas. Jika pasukan China enggan memulanGkan semula Piala Thomas, kami akan mengisytiharkan perang terhadap saudara-saudara mereka di tanah melayu." kata beliau ketika ditemuduga semasa cuba mendapatkan lesen judi boal sepak dari UMCO.

sumber - comment TukarTiub

0 comments: