Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Saturday, March 13, 2010

Kecam je la sampai kiamat!


Baru teman tau apa maksud akronim OIC niee..

Ohhh!! I See....

itu jelah.. kejenye habiskan duit bila buat meeting..
ntah apa-apa resolusi ntah!
Negara Islam makin teraniaya..
Negara Islam yang kaya kompom ada link atau boneka Amerika!

hmmm... memang betul-betul jadi buih dilaut!

Punya sikit rakyat israel tu..
pendek kata Kalau seluruh Umat Islam simbah sebaldi sorang ke tanah haram Israel tuh!
Kompom banjir punya!
sunsnake 13032010

OIC kecam rejim zionis Yahudi

DAKAR 12 Mac - Persidangan Pertubuhan Islam (OIC) semalam mengecam keputusan kerajaan Israel meluluskan pembinaan penempatan haram baru di timur Baitulmaqdis.

Presiden Senegal, Abdoulaye Wade yang kini mempengerusikan badan Islam itu menyifatkan tindakan negara Yahudi itu sebagai penghalang kepada usaha damai Asia Barat.

"Wade meluahkan 'kebimbangan besar berikutan keputusan Israel membenarkan pembinaan penempatan haram di timur Baitulmaqdis," demikian menurut kenyataan yang dikeluarkan pejabat beliau.

Israel pada Selasa lalu mengumumkan akan membina 1,600 buah kediaman untuk pendatang Yahudi di timur Baitulmaqdis, kawasan yang diduduki penduduk Arab dan pengumuman tersebut dibuat ketika Naib Presiden Amerika Syarikat (AS), Joe Biden melawat kota suci yang menjadi pertikaian tersebut.

Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu membuat permohonan maaf terbuka kepada Biden semalam dalam usaha mengendurkan ketegangan berhubung isu tersebut, yang menyebabkan pihak Palestin memulaukan rundingan damai. - AFP

0 comments: