Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, October 4, 2011

Makanlah Biskut Chipsmore!




Iklan pulak..
Tapi tu lah hakikat cincin ini..
sama macam biskut tuh!

Kejap ada kat Malaysia ... kejapppp je..
lepas tu takde!!
Dah dipulangkan katanya...
pulangkan kat sapa??
sapa pulak yang meminjam?

aduhhhh!!

Jawapan kat parlimen tuhhh!!
Macam budak-budak sembang tepi longkang!
chaittt!!

budakbalun 04102011

Cincin ‘Rosmah’ sudah dipulangkan dalam beberapa hari, kata Nazri

KUALA LUMPUR, 4 Okt — Datuk Seri Nazri Aziz mengesahkan tiada pembelian cincin bernilai AS$24 juta oleh isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor sebagaimana didakwa oleh beberapa blog sebelum ini.

Sebaliknya, Dewan Rakyat diberitahu bahawa ia telah dipulangkan ke premis asal dalam beberapa hari selepas ia tiba di Malaysia.

Dalam jawapan bertulis kepada Lim Lip Eng (DAP-Segambut), Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata, Kastam Diraja Malaysia mengesahkan bahawa cincin itu telah dikembalikan beberapa hari kemudian kepada syarikat miliknya.-Minsider

5 comments:

Amuraria said...

PAKAT PAKAT KELENTONG LA ! DARI MENTERI SAMPAI KASTAM SAMPAI HANTU BONCENG KOT ! DASAR KAKI KELENTONG DAA !

Anonymous said...

Kelentonglah... dia ingat malaikat kanan dan kiri tu lupa nak catat, dan maklumat boleh hilang suka-suka dia je macam dalam software maklumat kastam.

KANDIS said...

ari tu mula2 tak ngaku 24juta..

lps tu ngaku plak...

ni pulangkan pulak...

kat utusan kata duit tabung dia...

KAH KAH KAH....

bangang

Anonymous said...

kahkahkahkah.. menipu kt dunia bole la.. tgk kt akhirat nnt cmne??

Anonymous said...

Nak menipu PENCACAI-PENCACAI umNGOK boleh la.