Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, October 5, 2011

Politik Peha Putih Gebu? Pencacai Sukaaa!

Hari tu kat Perak...

Lepas tu kat Pahang...


Ishh.. macam ada kesinambungan plak..


Wakakakaka!!

Ni patutnya Pemuda MCA jemput sekali Zahid Hamidi..
Maklumlah.. Masa kat Perak hari tu ok aje kannn?

MCA ni dah hilang arah 100%..
Dan melainkan cara menipu, teman tak nampak langsung tanda-tanda MCA ni akan pulih di PRU akan datang...

Jauh benor bezanya dengan DAP mahupun Gerakan..
errr.. Gerakan?? ada lagi ke parti ni?

Buat UMNO..
Syabas atas tunjuk ajar yang diberikan kepada MCA!

wakakakakaka!

budakbalun 05102011

Jelitawan MCA: Benar atau sekadar opera Cina?


Kehadiran tujuh jelitawan muda pada Mesyuarat Agung Tahunan Pemuda MCA pada Sabtu lalu, cukup mencuri tumpuan para perwakilan dan sesetengah media memilih menyiarkan gambar mereka di halaman utama di akhbar mereka pada keesokan harinya.

Setelah diberikan isyarat, tujuh jelitawan itu mendahului kumpulan wanita MCA memasuki dewan di Wisma MCA itu dan mengambil tempat dududuk yang disediakan khas. Mereka juga sempat memberikan senyuman kepada jurugambar yang sibuk merakamkan kejelitawan mereka. Tindakan itu adalah sebahagian daripada permulaan simbolik kepada Pemuda MCA yang bakal membuka pintunya kepada ahli-ahli wanita mulai tahun depan.

Walaupun jelitawan itu cukup selesa mengukirkan senyuman di hadapan kamera, namun kegagalan pihak penganjur mengaturkan sesi wawancara denagn wartawan menimbulkan persoalan sama ada ini satu sandiwara ataupun opera Cina.- Mkini

3 comments:

ijoks2009 said...

Depa mula konsert separuh bogel kat sabah dulu..bukan mula kat perak

KANDIS said...

aku pun sukaaaa....

tapi apa nak buat....
tuhan aku tak suka....

jadik kena la aku pun tahan sikit..

KAH KAH KAH...

budakbalun said...

Ijoks..
ye ke? baru tauuu!

KANDIS..
siottt!! hahahaha!