Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Sunday, January 2, 2011

Bukti Pemimpin UMNO 'Utamakan Rakyat"!!

Korang ingat menteri ni nak susah hati ke harga minyak naik?


Hidup Melayu!!!! Hidup Ketuanan Melayu!!!! Wakakakaka!!!

adam lambert
adam lambert
adam lambert

adam lambert

8 comments:

aisyah_syahirah said...

salam sependapat..
fuyoo..
molek lop possing..
nice3x..
menteri berkaliber?????, dunia akhir zaman..cepat2lah bertaubat..
wassalam..>join2

Pakwe said...

mcm badut anak beranak!!!!!!!

ahahahahahaaha

Anonymous said...

Menteri gaji buta
Sibuk hal yang bukan bukan sampai tanggung jawab pun lupa.
Tu pasal barang asyik naik harga jer kk ..

sunsnake@budakbalun said...

Masalahnya..
makcik pakcik di felda2 dan kampung2 anggap inilah manusia melayu yang agung! yang menjadi pemimpin menyelamatkan maruah melayu!! wakakakak! moron punya UMNO!

Anonymous said...

Bro,

Jangan salahkan makcik dan pakcik kat kampung nun, sebab depa mungkin takde internet macam kita, baca UTUSAN MELOYA dengar BERITA TV3SUKU.Tapi anak muda di BANDAR pun ramai yang umNGOK TOTOK lagi nie.

Apa lagi nak buat nie?

-wakleman

Anonymous said...

harga sayor ngan ikan naik ckt marah sgt kononnya.mne idak duit dah abis belanja kat ubat kuat keras kotey.sebenornya itulah jer yg puak2 haramjadah haprak ni tau, bukan tau nak bg makan anak bini.pastu gee senamrobit.pastu suruh org bertaubat.klu kita dua-dua mati ari ni blum tau lg sape masok neraka sape masok syurga.haaaaaarrrrrkkkkkkkkkkk ptuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuihhhhhhhhhhh.

sunsnake@budakbalun said...

wakleman..
betul2...
UMNO main isu melayu kaw2 punya kat budak2 nih..

Kem PLKN memang 100% BTN punya!..

hmmmm...

Anon 3:11 pm
Baru keluar dari gua mana?
errr... Assalammualaikum...
errr.. boleh ke jawab salam??
errr.. ke spesis menyondol-nyondol tanah??

wakakakakaka!

Inilah spesis melayu yang selalu teman kabokan..
melayu yang bangang dan lurus bendol...

wakakakaka!

lolipop said...

Adus!!!
Post anon poyo x ble blah!!!!
Memang la klu org x penah pg masjid,tgk org bersenam kt luar masjid pon dia terperanjat giler!!!
Adoiyaiiii!!!
Dia x tau ker Nabi siap lumba lari dgn Saidatina Aisyah?
Tu la x megaji sirah..psl tu x tau..
Zaman Nabi dulu bkn setakat bersenam,belatih men pedang lg kt luar Masjid..
X reti nk bckp jugak..
Dh tau x reti diam2 jer,barulah org x tau kamu tu bodo!!!
Whakakaka!!!