Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, January 3, 2011

UMNO Buktikan 2011 "UMNO Dahulukan Rakyat"!



Silap wartawan-wartawan nie..
Tak baca apa yang Ahmad Maslan, Ketua Kegelapan UMNO ni habis-habis..
Sepatutnya baca sampai habis...
Jangan baca sekerat-sekerat!

Itu yang ada di mulut dia..
sambungannya ialah..
"UMNO Dahulukan Rakyat untuk Susah! Kemudian kayakan kroni aku!"

haaaa.. tu full versionnya bro!
wakakakaka!

Kenapa la makcik pakcik felda tak faham-faham!

sunsnake 02012011

Ahmad Maslan: Tema ‘Umno Dahulukan Rakyat’ diperkasakan pada 2011


January 02, 2011 KUALA LUMPUR, 2 Jan — Slogan “Umno Dahulukan Rakyat” akan diperkasakan pada 2011 bagi memberi mesej jelas bahawa Umno sentiasa mahu melakukan yang terbaik dalam hal pembangunan rakyat dan negara, kata Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan. Pelaksanaannya akan digiatkan melalui program Juara Rakyat yang akan dianjurkan sepanjang tahun dan disuntik dengan “gaya baru” dengan tema berbeza setiap bulan, katanya.

“Tema (program Juara Rakyat) untuk bulan Januari ialah pendidikan dan program ini akan bemula dengan gaya baru dengan mengadakan ceramah juara rakyat ketika aktiviti sedang berjalan.

“Ianya tidak seperti biasa yang hanya melibatkan pameran dan lawatan sahaja seperti sebelum ini dan ini dilakukan bagi memberikan penerangan yang jelas kepada peringkat akar umbi,” katanya ketika dihubungi Bernama.

Berita Penuh

3 comments:

Anonymous said...

umNGOK tak salah sebab PM depa dah bagitau awal-awal lagi "RAKYAT DIDAHULUKAN". Dalam apa bab pun rakyat pasti didahulukan, kena cekik pun rakyat la dulu kena cekik sampai mampus!

Yang salah PENCACAI umNGOK yang tak paham BAHASA, BAGHAL TAK MAKAN DIAJAR.

Yang pasti naik payah nak turun.

Sekalung TAHNIAH buat PENCACAI DAN TOTOK umNGOK.

-wakleman

sunsnake@budakbalun said...

wakleman.

wakakkakaak..

Masalahnya...
kita yang menyampah dengan UMNO ni pun kena tanggung sama susahnya!

waima tak pangkah BN pun!

Anonymous said...

Salam tuan,

Tu la masalahnya kita yang MENYAMPAH dan tak PANGKAH depa pun terkena tempiasnya sama.

Nak je rasanya KETUK kepala depa yang TOTOK umNGOK nie tapi kekawan la plak boleh bikin gaduh. Tapi masalahnya TAK MAKAN DIAJAR.

Sekarang nie nak beli minyak masak pun susah, semalam teman pegi minimarket nak beli minyak masak peket, depa kata dah lama takde stok, yang tinggal minyak masak ntah apa jenama ntah.

Ada logik ke Negara kita pengeluar minyak sawit terbesar dunia nie pun boleh takde stok? Pandang kiri/kanan boleh nampak pokok kelapa sawit tapi minyak takdeeee!!

Apa nasib la dapat KERAJAAN MANGKUK TINGKAT NIE.

-wakleman