Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, December 21, 2010

21Dec 2010 - Hari Membelasah DAP pulak?


Utusan dan UMNO ni ada hari-hari tertentu yang mereka khaskan untuk membelasah parti-parti Pakatan Rakyat..
Jarang-jarang mereka membelasah secara serentak!
Contoh musim pemilihan PKR dulu..
Mengalahkan Suara Keadilan, Utusan menyiarkan berita dalaman PKR.
Hinggakan pendapat Ketua-ketua Ranting pun merasa disiarkan dalam utusan!

Nampaknya hari ini...
Hari Utusan UMNO membelasah DAP...
heh heh heh..
Sebenarnya.. hari-hari depa belasahhhhh!!
wwakakakaka!

sunsnake 21122010

DAP gentar dengan 1Malaysia

KUALA LUMPUR 20 Dis. - DAP sebenarnya gentar dengan pendekatan Barisan Nasional (BN) terutamanya gagasan 1Malaysia yang kini telah berjaya mengembalikan sokongan rakyat.

Sehubungan itu, Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, beliau tidak hairan dengan kenyataan pelik oleh Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng bahawa "BN bukan rakyat Malaysia sebenar" kerana didakwanya hanya tahu memperalatkan bangsa, agama dan raja.

Guan Eng enggan layan?

PULAU PINANG 20 Dis. - Bagai menunggu buah yang tidak gugur.Itu pengalaman yang dilalui oleh 15 ahli Forum Penyelarasan Umat (Forum) setiap kali mahu berjumpa Ketua Menteri, Lim Guan Eng bagi menyelesaikan isu tanah Lot 21 dan 22 di Jelutong di sini yang mahu dijadikan kawasan perkuburan Islam.

Kesemuanya ternyata hampa dan kecewa apabila Guan Eng masih enggan bertemu mereka.

Guan Eng perlu cermin diri

KOTA BHARU 20 Dis. - Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng diminta mencerminkan dirinya terlebih dahulu sebelum menuduh pemimpin Barisan Nasional (BN) bukan rakyat Malaysia sebenar dan melabelkan akhbar Utusan Malaysia sebagai ekstremis.

Ketua Penerangan UMNO Kelantan, Dali Hussin berkata, Ketua Menteri Pulau Pinang itu juga sepatutnya bertanya pada dirinya sejauh mana beliau telah membuktikan komitmennya sebagai seorang warga Malaysia yang tulen dalam membela nasib rakyat Pulau Mutiara itu, khususnya orang Melayu.

DAP amal politik ala aparteid - Reezal

KUALA LUMPUR 20 Dis. - DAP ialah pengamal sebenar 'politik aparteid' secara halus dan tersusun yang menyusahkan sebahagian besar rakyat di negara ini.

Ketua Penerangan Pemuda UMNO, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, pendekatan politik itu jugalah yang menjadi amalan pemerintahan cauvinis DAP di bawah Lim Guan Eng di Pulau Pinang.


0 comments: