Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, September 29, 2010

Pemuda MIC janganlah bodoh macam pencacai!

Wakakaka! Bangangnya pemuda MIC!!!


Aduyai!!.
Ape benda la pemuda MIC ni.. jangan bangang sangat!
Kalau bangang.. jangan cerita kat orang! diam-diam suddeyy!

Sejak merdeka lagi Biro Tata Negara ni kerja dia bakar api perkauman..
Pada mereka bangsa selain melayu di Malaysia ni semua nak jahanamkan melayu!
(Apsal depa tak maki Tunku yang setuju dengan Jus Soli?)

1Malaysia tahu siapa di belakang BTN ni kalau tidak UMNO!
Dan satu Malaysia tahu UMNO ni parti Asobiyah yang langsung tak berkehendak kepada Islam walhal mengaku Islam!

Inilah akibatnya apabila menjulang bangsa melebihi Islam!
Hinggakan bangsa yang bukan Islam jadi menyampah dan meluat kepada Islam itu sendiri!
Walhal yang bangang melayu UMNO bukan Islam!

sunsnake 29092010

Kenyataan rasis: Pemuda MIC mahu KSN ambil tindakan tegas ke atas pegawai kanan awam

PUTRAJAYA, 29 Sept — Pemuda MIC menggesa Ketua Setiausaha Negara mengambil tindakan tegas terhadap pegawai-pegawai kanan awam termasuk yang terbaru anggota Biro Tata Negara (BTN), yang mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman agar ia menjadi pengajaran kepada kakitangan kerajaan lain.

Setiausahanya C. Sivarraajh berkata kenyataan yang dikeluarkan pegawai awam seolah-olah mencerminkan imej sebenarnya pentadbiran negara yang boleh menggugat perpaduan kaum.

Berita Penuh

2 comments:

Ramboo Tank said...

http://gloriamind.blogspot.com/2010/09/umno-takut-nak-mampoooooos.html..SEJARAH rengkas UMNO ..putar alamkan SEJARAH PARTI POLITIK di Malaysia..

sunsnake@budakbalun said...

cik..
teman dah bace posting kamu tu..
tapi takde ruang nak komen arrr..

adjust sikit setting tu.. leh kongsi view of point!