Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Saturday, September 25, 2010

Bukti Khir Toyo Pejuang Melayu Tulen!

Rumah Ketua Pejuang Melayu UMNO!


Iskk!!
Kerajaan PR Selangor ni tak habis-habis!
Memang pengkhianat negara!

tengok masa zaman Pejuang-pejuang Melayu UMNO memerintah dulu..
Rilek je UMNO bagi Syabas naikkan harga air..
Apa ada hal?
Dah perjanjiannya macam tu?
Kerajaan Pejuang Melayu UMNO nak buat macam mana?
Kerajaan Pejuang Melayu UMNO tak dapat nak buat apa-apa..
Sebab semuanya dah ada dalam perjanjian!

Sekarang..
Kerajaan PR sibuk nak nafikan hak Syabas!

Syabas nak naikkan harga air sebab ini adalah untuk Agama, Bangsa dan negara!
takkan Khalid Ibrahim tak faham-faham?
Kenapa dulu khir Toyo leh faham?
Sebab Khir Toyo adalah pejuang Melayu tulen!
Khir Toyo sanggup tinggalkan rumah teresnya untuk tinggal di rumah Banglo bernilai Rm24 juta lebih!!

Bukankah itu pengorbanan??
Takkan Khalid Ibrahim tak sanggup?

Nak kena Armand PERKASAK buat demo depan SUK pulak ke?
Demi Agama,Bangsa dan Negara!!!
wakakakak!!
sunsnake 25092010

SYABAS tuntut pampasan RM308 juta dari S'gor

Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (SYABAS) menuntut bayaran "pampasan" M308 juta dari kerajaan Selangor kerana mendakwa dihalang daripada menaikkan tarif air di Selangor.
SYABAS membuat tuntutan itu menerusi dua surat tuntutan bertarikh 15 Septermber lalu, kata setiausaha politik menteri besar Selangor, Faekah Husin. Katanya, syarikat tersebut menuntut pampasan itu kerana mendakwa mengalami kerugian kerana keengganan kerajaan Selangor membenarkan tarif air dinaikkan yang dikatakan terkandung di dalam perjanjian konsesi. "SYABAS pada masa yang sama mengugut untuk mengheret kerajaan Selangor ke mahkamah jika gagal menunaikan tuntutan mereka dan enggan mematuhi syarat perjanjian," tegas Faekah dalam satu kenyataan hari ini. Bagaimanapun, katanya, kerajaan negeri tidak gentar dengan tuntutan SYABAS itu.

Berita Penuh

3 comments:

Anonymous said...

SYABAS, UMNO gilaaaaaaaaaaaa.

joecharlie said...

Guan Eng menuduh orang lain munafik,walhal beliaulah munafik yang sebenarnya.Ciri ciri munafik jelas terserlah dalam setiap tingkah laku beliau.


Pisau kata "bohong banyak bohong sikit ,bohong jugak maa.. "

(7) Comments Comments:
7 Responses to “Guan Eng: Pembohong Besar Tetap Belit”
Anonymous on 26/9/10 8:17 PM #
Sumbangan tu adalah Wang pengeras sebab kelab lumba kuda Pulau Pinang nak buat race course baru!

Anonymous on 26/9/10 8:53 PM #
Syabas Pisau, teruskan merodok tembolok pembohongan LGE ultrachauvinist kiasu..Harapan kami , suatu hari nanti , dengan "ketajaman" mata Pisau anda mampu memutuskan lidah berbelit sesumpah paling celaka di Pulau Pening ini..Bravo!

_Anti DAP dan PKR_

Anonymous on 26/9/10 8:53 PM #
Bohong sikit - sunat
Bohong banyak - haram

he he he

siakap senohong
gelama ikan duri
cakap bohong
lama-lama jadi pencuri.

mari siasat.

woodball10 on 26/9/10 9:48 PM #
dalam berita tv3, lgm kata dia tak tau lumba kuda tu judi, hehehe tentu dia dah rujuk dengan ulama pas, zaman nabi pun naik kuda

Melanau Blogger on 26/9/10 10:10 PM #
bohong sunat, bersunat dulu baru boleh berbohong hahaha
senaman lidah agaknya, biar putar belit bertambah lancar.

Anonymous on 26/9/10 10:28 PM #
apa kata pas dlm hal nie...?

Anonymous on 26/9/10 10:38 PM #
orang kafir yang munafik? Amende ni......????????????

sunsnake@budakbalun said...

Guan Eng munafik??

wakakakakak!

Kalau ada orang UMNO yang setuju ayat ni memang bangang laa..

jahil muraqab!