Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, August 6, 2010

Lagi bukti Pemimpin PAS Jahil Agama!


iskk!! Khalid Samad nih!!
Dah berapa kali orang UMNO cakap!
Jangan buat perkara yang merosakkan akidah!!

Dulu masa awal-awal jadi MP Shah Alam..
Khalid Samad ni pergi melawat gereja.. siap berucap pulak tuh dalam gereja!
Marah betul orang UMNO terutama UMNO Shah Alam...
Dah macam berjuta orang Islam Malaysia jadi kafir sebab Khalid Samad ni masuk gereja!
Dah macam abis anak-anak orang UMNO Shah Alam tidak lagi menutup aurat setelah Khalid Samad masuk gereja!
Sampai sekarang ada lagi pencacai UMNO kutuk tindakan ni dalam blog..

Mana boleh Khalid Samad masuk gereja!
Tapi.. Slash datang buat konsert kat Malaysia takpe..
malam jumaat pulak tuh! Jumaat kliwon!
pada UMNO ini lah aktiviti untuk menguatkan akidah Islamiah!

Aktiviti pemantapan akidah oleh UMNO amat betul dan berkesan!
contohnya sambutan malam tahun baru dengan konsert..
sambutan diambang kemerdekaan dengan konsert..
konsert jomheboh..
konsert Jlo.. Konsert Rihanna...
Konsert-konsert sebegini memang telah terbukti berjaya memahatkan akidah yang sebenar buat anak-anak orang UMNO!

Yang si Khalid Samad ni buat hal pulak lagi!
Sibuk-sibuk gi melawat Kilang Carlsberg seksyen 15 tu apahal?
Nak merosakkan akidah anak-anak orang UMNO lagi lah tu!
Hissshhh!! betul la YB PAS sorang ni tak paham agama!

Haram dan dosa besar melawat kilang arak..
tapi UMNO dulu sign dan luluskan kilang arak tu takpe!
Itu cuma makruh.. lawat kilang haram!

Bangsat punya UMNO!

sunsnake 06082010

MP PAS buat kejutan ke kilang arak

Ogos 6, 10
3:27pm

Seorang ahli parlimen PAS yang terkenal dengan kontroversinya tersendiri, Khalid Samad kini mengambil langkah berani dan mengejutkan dengan melawat sebuah kilang arak di kawasannya.


Lawatan kerja wakil rakyat Shah Alam itu ke kilang Carlsberg di Seksyen 15 petang semalam mungkin yang pertama seumpanya dilakukan seorang pemimpin parti Islam itu. "Mungkinlah (yang pertama), saya pun tidak tahu," katanya sambil ketawa ketika ditanya sama ada beliau orang pertama yang memecahkan kepantangan (tabu) itu.

Khalid (kanan) yang juga anggota biro politik PAS menulis dalam blognya, beliau dan beberapa ahli Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) melawat kilang itu bagi membincangkan cadangan pemindahan stesen bas Shah Alam daripada Sekyen 16 ke tapak itu.

Berita Penuh

1 comments:

baginda® said...

kahkahkah nnt makin ramai la puak umno togok arak.. pasai apa togok arak.. pasai khalid samad masuk kilang arak melawat.. kaahkahkah