Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Saturday, July 31, 2010

Berita Buruk buat Team EPL kecuali Man Utd!

Haaaa.. ni teman punya striker baru wehhh!!!
wakakakakak!
pada budak2 Chelsea, Man Utd dan Arsenal..
termasuk la poyo Manchester City kalau ada..

tolong...tolong...tolong ingat betul2 nama ni...

"Chicharito"


wakakakakak!!

sunsnake 31072010

4 comments:

joecharlie said...

Ini lagi UNIK KEPUPUSAN POKOK YANG AKAN MELAYU SELAMALAMANYA.....Tambah pulak ada Melayu yang tergamak menawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri kepada puak-puak cauvinis ini. Hanya kerana nafsu serakah mahu menduduki Putrajaya!! Dan yang lebih teruk, Melayu haprak dan pak janggoat-pak janggoat inoi disamatarafkan dengan sahabat Nabi saw!!

Cuba bayangkan kalau tahun 1969, lebih 40 tahun lepas, mereka meraikan kemenangan kecil itu dengan memaki hamun dan menghina bangsa Melayu, cuba bayangkan apa yang akan mereka lakukan kalau mereka menguasai kerajaan persekutuan, apatah lagi menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri!!


Tengok sendiri apa yang mereka buat di Pulau Pinang, Selangor, dan buat seketika di Perak. Dan yang paling malang, ada orang Melayu yang sanggup bersekongkol dengan pelampau-pelampau cauvinis dan rasis ini.

Dan ada antara Melayu haprak ini yang sanggup menipu diri sendiri dengan mendakwa persekongkolan ini adalah demi dakwah dan mendekatkan DAP kepada Islam. Apa yang saya nampak, mereka yang makin lama makin terikut-ikut rentak DAP.


DAP semakin tegar dengan semangat anti Islam dan anti Melayunya. Kenyataan terbaru “mursyidul am” DAP Karpal Singh menolak sama sekali gagasan penubuhan negara Islam jelas membuktikan DAP masih dengan sikapnya.


Dan ini sepatutnya sudah cukup menyedarkan bangsa Melayu yang beragama Islam bahawa mereka sedang bermain dengan api apabila rela diperkudakan oleh kafir harbi ini. Tetapi tidakn segelintir bangsa Melayu ini sanggup sekali lagi menipu diri sendiri dengan mendakwa kenyataan Karpal itu adalah kenyataan peribadi dan bukan pendirian DAP.


Betapalah bangsa yang punya Al Quran ditangannya boleh menjadi begitu bodoh! Memang kebodohan itu bukan suatu jenayah, tetapi kebodohan itu akan membawa kemusnahan kepada agama, bangsa dan tanahair sendiri!!

Pada saya sikap cauvinis, rasis, ala komunis, anti Melayu, anti Islam dan anti Perlembagaan kepimpinan DAP ini semakin melampau. Hari demi hari mereka mengasak umat Islam dan orang Melayu dengan pelbagai isu.


Daripada isu tanah, isu biasiswa, isu hak istimewa, kini menular kepada mempertikaikan institusi Islam, Raja-Raja Melayu, badan kehakiman, Polis DiRaja Malaysia, SPRM, SPR, Mahkamah Syariah membawa kepada isu-isu negara Islam, kalimah ALLAH dan lain-lain.

Sekiranya tidak dibendung segera, saya yakin sikap melampau kepimpinan DAP ini akan menjadi barah kepada kestabilan dan keharmonian agama dan kaum yang telah lama kita nikmati selama ini.

Atas alasan itu, saya percaya sudah tiba masanya kita bertindak tegas terhadap kepimpinan DsAP ini. Saya mencadangkan supaya Pendaftar Pertubuhan mengambil tindakan untuk membatalkan pendaftaran parti DAP ini, ianya hendaklah diisytiharkan sebuah pertubuhan haram yang membahayakan rakyat dan negara ini.

sunsnake@budakbalun said...

Boleh tahan jugak bodohnya tulisan penuh dendam dan fakta buat2 nih!

DAP memang kita kena hati2 tapi macam mana dengan UMNO yang mengkhianati melayu selama ini?

kang kali kung said...

Kat Perak Adun BN bg tanah kat emak sendiri..Adil sangat la tuh..Ne ke yg dikatakan membela Melayu?Nk bg tanah kt org Melayu susah kena tanya dulu kawan tuh Keadilan ke PAS..Adil sgt la tuh..Yg dikata Melayu yg akan pupus ialah Melayu UMNO..Melayu bkn kepunyaan UMNO..Melayu juga diwakili oleh PAS dan Keadilan..UMNO jgn nk syok sorang2 la..Karpal yg dh berkerusi roda tu pun ko takut..Dia x suka islam ke,Hindu ke,Budha ke,itu masalah peribadi Karpal,bkn dasar Parti DAP..DAP bkn parti cauvinis..Cauvinis hanya wujud dlm kepala hotak pemimpin2 UMNO yg dh nk karam..Maka dibesar-besarkan la Cauvinis utk dptkan sisa2 solongan org2 bodoh yg masih setia bc Utusan..UMNO X layak ckp pasal Al-Quran sbb korang bc Quran bila ada org sakit dan kematian jer..Isi dan Hukum2 dlm Al-Quran korang letak kat mana? Mana 1 hak2 ALLAH yg terkandung dlm Al-Quran yg UMNO dh laksanakan? Itu sebab wujudnya PAS..UMNO jatuhkan pemimpin yg bukan Favorite Presiden dgn cara kotor dan penuh penghinaan..Itu sebab Keadilan Lahir..UMNO sendiri yg melahirkan lawan2nya sendiri,bkn DAP atau sesiapa pun..Ketakutan yg wujud dlm diri UMNO adalah ketakutan hasil tangan sendiri..Bila dh mencuri,takut pulak kena tangkap..Bila dh hilang sokongan,takut pulak hilang kuasa..Tanya la diri UMNO sendiri apakah sumber kekuatan lawan2 kamu..Mereka tidak sekuat mana selagi kamu benar2 menjalankan amanah rakyat dan yg paling besar amanah ALLAH..Apabila kebendaan menjadi keutamaan mengatasi kerohanian,maka berlakulah kemunduran daya fikiran kerana roh kpd daya fikiran adalah kerohanian..Sedang lawan2 kamu lbh mantap dari segi daya pemikiran krn pengisian rohani mereka juga mantap dan beristiqamah..Sedang kamu masih bergelumang dgn sifat perkauman dan dangkal dlm pertimbangan..Maka kamu wajib ditukar dgn wakil2 org Melayu yg lbh segar dan berhikmah dlm melaksanakan tanggung jawabnya..Jika kamu ingin kembali bersaing,kamu mesti mentarbiahkan diri dan pengikut2 kamu kpd roh Islam..dan ia satu proses yg lama..Generasi kamu perlu dibiarkan pupus,supaya lahir generasi baru yg lbh tinggi nilai intelek dan agamanya..kalau kamu nk bersaing la..

mr edz said...

nasib baik aku menyampah kat MU