Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, June 11, 2010

PAS khianati Melayu!!!


Cilakak punya PAS! Tergamak bekerjasama dengan orang India!!
Bukankah melayu TUAN di Malaysia ini!!
Bukankah malaikat munkar Nakir hanya akan membelasah yang bukan melayu sahaja didalam kubur!!

Islam hanya untuk Melayu!!! Bukan untuk India dan Cina!!
Kalau ada India dan Cina yang Islam pun mereka tu 2nd class dalam Islam!!

-mungkin tulah tempelak pencacai pengangkut najis bloggers UMNO bila baca berita dibawah!
sunsnake 11062010


Ucapan Ketua Wanita DHPP jadi tumpuan perwakilan

Ucapan Ketua Wanita Dewan Himpunan Penyokong PAS ( DHPP ), Kumutha a/p Rama, menjadi tumpuan para perwakilan dan pemerhati di muktamar kali ini
Beliau yang sering mengaitkan agama dalam ucapannya melahirkan rasa syukur berada dalam sebuah parti yang memperjuangkan Islam bersama kepimpinan ulama.

Kumutha dalam ucapan menegur sikap muslimat sewaktu muktamar yang kadang-kadang agak riuh rendah khususnya sewaktu membahaskan usul. Menurutnya, sebagai seorang muslimat kenalah sabar, bukankah sabar itu separuh daripada imam,”ujarnya sambil disambut takbir oleh para perwakilan. Sambungnya, agama Islam memang diakui baik dan murni kerana itu nilainya perlu dijaga oleh para penganutnya.
Ketua Wanita DHPP itu pada masa yang sama mengingatkan anggota parti jangan terpengaruh dan terpedaya dengan Umno/BN kerana mereka ada agenda tersembunyi, tidak pernah jujur dan ada udang di sebalik batu.
Beliau turut mempertikaikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang kini membuat slogan Satu Malaysia.Beliau mempertikai apakah rasionalnya Najib buat 1Malaysia kerana selama ini pun Malaysia ni satu sahaja.

2 comments:

Pak Oncu said...

rmmmm best juga pompuan india ni,,,, Muslimat kena lah amik pot sikit ucapan pompuan india ni !!!!! jgn leka ,,,,, !!!!!! ( PS : malu nya aku)

budakbalun said...

hehehehe..

PAS for all..

Akhirnya nanti Islam For All!!!