Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, June 23, 2010

Luar bilik pun boleh londeh! wakakaka!


Adus.. rugi pulak takde di lokasi kejadian tu..idak kalu..
bila dah terpandang.. sekali je boleh!
masuk dua kali dah jadi dosa! wakakaka!

pelanggan dia sebelum ni bayar baru londeh..
yang kat court semalam FOC dow! wakakaka!

aduyaiii!! macam ni punya pelacur pun ada...

donia.. donia..
sunsnake 23062010

Pelacur China londeh seluar

KUALA LUMPUR - Seorang daripada lima pelacur warga China menunjukkan aksi biadap apabila bertindak melondehkan seluar hingga menampakkan punggungnya sebaik menyedari gambarnya dirakamkan ketika dibawa ke lokap Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi semalam.

Wanita terbabit bertindak demikian kerana bengang dengan tindakan jurugambar berkenaan yang tidak putus-putus merakam gambarnya sebaik dia dan rakan-rakannya turun dari kenderaan polis.

Bagaimanapun, tindakannya itu akhirnya memakan diri apabila dia dimarahi oleh pegawai polis yang mengiringi mereka ke lokap.

Kelima-lima wanita berusia dalam lingkungan 30-an itu ditahan selepas polis melakukan operasi di sebuah plaza di Jalan Pudu di sini kelmarin.

Berita Penuh

2 comments:

NoToBn said...

nasib baik ante takde kat lokasi..kalau idak sial 44 hari..haha haha haha.otak jadi kusut..nampak UMNO the best..tak ke kacau camntu ha ha ha ha..

sunsnake@budakbalun said...

betul gak tuhhh!!! wakakaka! simpang malaikat 44!