Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, June 3, 2010

Apabila APCO mula mengadu...


Melayu UMNO jangan buta hati

Kalau melayu UMNO masih buta tak nampak lagi tak tau la teman..
Dah terang dek matahari.. lagi nak bersuluh dengan torchlight berbaterikan 3 biji saiz AA?
Jangan buta perut tak ada akai duhai melayu-melayu UMNO oiii!!
Siapa sebenarnya yang bersekongkol dengan Israel? dengan Yahudi?
Sebagai bekas Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, pastinya Anwar mempunya hubungan yang baik dengan semua negara termasuk Israel walaupun secara tidak langsung. Namun prinsip Islam tetap ditergaskan.

Malangnya mari ke Najib secara langsung dia bawak Israel iaitu APCO Worldwide!!!
Kesan pertamanya? Judi diluluskan laaaa!!!
Memang Zionis nak hancurkan Islam!!!
Tak caye? tanya si Aswad Astro Awani!

p/s: dulu mak ayah teman risau betul sebab teman berkawan dengan kaki betina, kaki ganja dan kaki todi kampung... Alhamdulillah.. walaupun berkawan dengan kaki-kaki tu, sehingga sekarang teman tak pernah sentuh ganja,todi ataupun mana-mana betina yang haram! (kira teman ni virgin laaa!!) Prinsip itu yang penting dan dipasak dengan keimanan kepada Allah SWT!
sunsnake 03062010

B'nai B'rith isytihar Anwar musuh Israel
Jun 3, 10 10:09am
Pertubuhan pro-Israel tertua di dunia, B'nai B'rith International, yang menyifatkan diri mereka sebagai jagoan Yahudi sejagat, mengisytiharkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ancaman kepada kaum Yahudi.


Dalam gesaan rasmi badan itu kepada Pengerusi Jawatankuasa Hubungan Luar Senat Amerika Syarikat, John F Kerry, B'nai B'rith mendesak Washington DC memutuskan semua hubungan dengan Anwar Ibrahim kerana membangkitkan kebencian terhadap Israel dan Yahudi-Zionis.

B'nai B'rith ditubuhkan pada 13 Oktober 1843 - ia mempunyai 200,000 anggota dan penyokong di 50 buah negara dan dikatakan sebagai gerakan yang paling aktif memperjuangkan kepentingan rejim Israel.

Berita Penuh

0 comments: