Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, February 26, 2010

Lagi 'penafian' ala-ala Lembu UMNO


Dulu.. masa demo kepala lembu..
bukan main berbuih mulut juak-juak UMNO menafikan UMNO terlibat!

Last-last keluar gambar diatas.. senyap terus!
Terbukti kepala lembu lagi bijak dari depa!

La ni.. pun nafi gak!
tunggu la sikit masa lagi..
lain lak ceritanya..

Lagipun yang 'teruja' dengan perkataan LIWAT ni puak-puak UMNO je! Kompom!
sunsnake 26022010

SHAH ALAM, 26 Feb — Umno Selangor menafikan pihaknya mendalangi penerbitan akhbar baru “Selangor Kita”, tanpa permit, yang diedarkan di negeri itu sekarang dengan mengecam kepimpinan Pakatan Rakyat (PR).

“Apa itu? Adakah ia dicetak oleh kerajaan Selangor?” soal Ketua Penerangan Umno Selangor Abdul Shukur Idrus semasa dihubungi The Malaysian Insider hari ini.

“Tidak, tidak. Kami bukan di belakang terbitan akhbar ini,” kata Abdul Shukur sambil menambah Umno Selangor tidak menerbitkan sebarang akhbar.

Terdahulu pada sidang media, Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Che Rosli Che Mat menggambarkan akhbar berkenaan ditujukan kepada PR dengan membawa kandungan berbaur fitnah.

Ahli Parlimen Hulu Langat ini yang memperoleh naskhah akhbar itu selepas sambutan Maulidur Rasul di Stadium Shah Alam mengecam mereka yang bertanggungjawab itu mengambil kesempatan sambutan hari keputeraan Nabi Muhammad SAW.

Akhbar tabloid yang berharga RM2 itu tidak mempunyai identiti pencetak dan penerbit, yang wajib bagi setiap akhbar di negara ini.

Antara tajuk dibawa akhbar Bahasa Malaysia itu ialah “Arak menu biasa di Selangor”, “Selangor Darul Urut” dan “Pengakuan mangsa liwat Anwar”.

Akhbar itu turut membawa satu rencana terbitan 6 Sept 2000 iaitu temu bual dengan wartawan homoseksual Ashley Lee dengan tajuk “During the Anwar trial it was easy to get lucky”.

Rencana-rencana akhbar itu menyasarkan Ahli Parlimen Shah Alam dari PAS Khalid Samad, Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim, Exco kerajaan negeri Ronnie Liu dari DAP dan Naib Presiden Azmin Ali yang juga ADUN Bukit Antarabangsa.

1 comments:

shameel Iskandar said...

Rakyat dah lali dengan mainan kotor UMNO. Insha-Allah PR akan terus bertapak di Selangor