Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, January 21, 2010

'Solat Hajat PAS Allah tak terima!" kata ahli UMNO


Teman masih ingat suatu masa dahulu...
Ucapan yang diluahkan sendiri oleh seorang UMNO 'piaw' di kampung teman...
(kampung mana lagi?)
"Sibuk la PAS buat sembahyang hajat, takde apa pun jadi.. UMNO jugak yang perintah" (rugi teman tak dapat jumpa dia sebaik selesai PRU13 tahun dulu..)

Kata-kata sebegini amat biasa sebenarnya dikalangan ahli-ahli UMNO yang terbanyak.
Jika seseorang manusia UMNO ini hanya berpegang kepada logik akal, memang itulah sahaja yang mampu difikirkannya kerana otak manusia ini sangat-sangat terbatas! Manusia cerdik macam Einstein pun hanya menggunakan beberapa peratus sahaja otaknya! Otak ahli UMNO lagi la..
Bak kata Mat Sabu, otak licin, puti dan berlemak! langsung tak pernah guna!

Dan kini amat jelas, bahawa terbukti setiap permohonan yang ikhlas daripada hambaNya yang lemah dan teraniaya PASTI akan dimakbulkan.. Cuma cepat,lambat ataupun ditangguhkan sementara sesuai dengan takdir yang Allah SWT telah adakan..

UMNO semakin hampir dengan saat hancurnya. Ini Fakta yang tidak seharuasnya ahli-ahli UMNO menolak! Disaat ini, didalam suasana politik yang semakin menghimpit UMNO-BN, setiap isu yang dibangkitkan oleh mereka seolah-olah bunyi guruh yang kuat, hakikatnya hanya dentuman periuk jatuh dari atas para! Setiap anak panah yang mereka lepaskan ke arah PR terutamanya PAS, seolah-olah ada kuasa 'ghaib' yang membelokkannya dan berpatah balik ke arah UMNO malahan dengan lebih laju lagi!

Kepada saudara-saudaraku ahli-ahli UMNO sekalian. Yakinlah dengan kebenaran Islam. Yakinlah akan kesyumulan Islam. Dan janganlah menjadikan diri anda sebaris dengan manusia-manusia yang dilaknati Allah SWT kerana memusuhi Islam dan perjuangan menegakkannya.

Akhirnya, masihkah kita ingat akan Doa antara manusia yang dianiaya oleh UMNO, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat? Mungkinkah doa beliau yang sedang dimakbulkan?
Wallahua'lam

sunsnake 21.01.2010

0 comments: