Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, April 17, 2012

Sayangggg Abd Aziz! Mmuuahh!


Betul betul betul!
Teman sokong sangat kenyataan Wira UMNO No.1 Malaysia neh!

Senarai Daftar Pengundi Malaysia pang bersih di dunia!!
Wakakakakakaa!!

Sembang dengan bangla dan indon Chow Kit la bro!

Macam Musang mengaku tak makan ayam!

budakbalun 17042012

SPR jamin daftar pemilih bersih

KUALA LUMPUR 16 April – Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memberi jaminan Malaysia adalah negara yang mempunyai daftar pemilih yang bersih.

Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd. Yusof berkata, tuduhan pihak-pihak tertentu yang mengatakan daftar pemilih di negara ini kotor adalah tidak adil kepada SPR.

“Adakah kerana wujudnya 0.3 peratus pengundi ragu, daftar pemilih kita dianggap kotor sedangkan tidak wujud sebuah negara di dunia ini yang mempunyai 100 peratus daftar pemilih yang bersih,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas mengadakan taklimat pertama bersama Ahli-ahli Parlimen berhubung pelbagai isu yang dibangkitkan baru-baru ini di Parlimen, di sini hari ini.

Abdul Aziz juga mahu pihak terlibat supaya tidak ‘berlebih-lebih’ dalam memanipulasikan perkara tersebut sedangkan pada masa yang sama SPR telah melakukan yang terbaik dalam usaha membersih daftar pemilih.

1 comments:

Alkafaza said...

Ambik babi, sembelih, cuci bersih2, masak biar sedap rasa n bagi depa ni makan.. bru kena n sama dengan apa yang depa ckap 2.. kalu depa kata haram, dak aih, kita sembelih dah, kalu depa kata kotoq, dah kita cuci bersih2 dah, kalu kata tak sedap, dah kita masak sesedap2nya ikut selera kita.. amacam ?