Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, March 2, 2012

Mari Lihat Anak-anak 'iblis'...

Anak-anak 'iblis'??



Ni anak apa? anak 'malaikat'??

Menteri berotak level pencacai yang selalu mencarut di blog teman je neh!
wakakakaka!!


budakbalun 02032012

Nazri Aziz tuduh Anwar macam Iblis

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz hari ini menggelar Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim seperti "Iblis" kerana cuba mengheret bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dalam kontroversi isu keselamatan Israel.

NONE"Dia sudah kena teruk. Dia macam Iblislah. Bila dia jatuh, dia nak tarik semua orang. Itu perangainya sekarang.-Mkini

7 comments:

Amuraria said...

BAPAK IBLIS MENUDUH ORANG IBLIS TAPI LUPA SIAPA SEBENARNYA BAPAK DAN ANAK IBIS ! MALAH BOLEH DIKATAKAN SEDARA DENGAN DAJJAL !

pokku(putrajaya) said...

Tu anak celaka laknatullah Syeikh... dr asuhan bapak nya nazri...kihkihkih

Anonymous said...

Dia nak bagi tau yang dia tu la iblis sebab apa yang dibuat oleh ketuanya adalah seruan dari iblis belaka ,kan iblis tu tak boleh ditegur , semasa Nabi Adam a.s dijadikan Allah suruh sujud dia emgkar ,bagitulah juga dengan hamba Allah ini dia kata pada orang iblis wal hal ahli keluarga dan bini sendiri menjadi iblis tidak ikut perintah Allah yang suruh bini tutup aurat ,tak malu kah bila kita kat orang wal hal bini kita sendiri tidak patuh pada suruhan Allah.

Amuraria said...

BAPAK IBLIS ANAK SETAN ,DARI PARTI PANDI KUTTY SEKUTU APCO!

Anonymous said...

malaikat la tu.... "malaikat" UMNO

Anonymous said...

gambar yang bahagian atas tu....
sejuk perut emak yang mengandungkannya.
beruntung sapa jadi suami.

gambar yang belah bawah tu....
tak tahu aku nak cakap.
rugi sapa jadi bini.

Anonymous said...

anak si nazri tu lagi iblis cam setan, bangga jadi mafia, tanya dia mafia tu apa, sudah le anak bapak, datuk keturunan dia semua iblis yg dilaknat,sejak azali lagi, dah takdir,gua kalo nak makan tgok najis tak pa, api tngok muka depa anak beranak ni selera jadi hilang,muka gondol ni syaitan