Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, December 8, 2011

UMNO:Wasatiah ke Wasataik?



hmm..
Inilah salah satu kemuncak kejahilan manusia terhadap nilai-nilai manusia itu sendiri!
Dan malangnya ianya berlaku di negara Malaysia yang kita cintai ini..Tak sangka sungguh teman, kebiadapan dan kebodohan jenis ni yang selalu kita dengar berlaku di negara barat..
Telah sampai disini! di Malaysia yang mengaku negara Islam ini!

terima kasih kepada brader mamak yang sudi menambah lagi cuka ke dalam belanga susu UMNO!

wakakakaka!

budakbalun 08122011

Wasatiyyah Sudah Lama Jadi Tunjang UMNO – Jamil Khir

KUALA LUMPUR, 3 Dis. – Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom membidas manipulasi yang memandang konsep wasatiyyah yang dilakukan UMNO sebagai kononnya parti ini sedang bergelora.

Katanya, berkaitan dengan konsep tersebut semua pihak perlu kembali menoleh kepada sejarah daripada dulu sejak kemerdekaan 54 tahun khususnya apabila bercakap soal pembangunan fizikal, pembangunan spiritual dan juga pembangunan dalam bentuk pendidikan.

“Pembangunan tersebut semuanya adalah merupakan hasil daripada sumbangan UMNO sendiri; masakan kita mempunyai 22, 000 buah surau dan masjid di Malaysia kalau tidak ada yang membinanya? Tentunya yang membinanya adalah daripada UMNO dan Barisan Nasional (BN). - UMNO Online

Hadiah 'Kek Tahi' : Tindakan Paling Hina Dan Keji Umno Pulau Pinang

SELAIN memainkan "politik lucah" dan "politik selak kain", Umno kini mula memainkan "politik taik" pula. Budaya politik menjijikkan akan terus dimainkan untuk mendapatkan sokongan rakyat.

Tindakan kali ini benar-benar di luar tahap kewarasan manusia apabila mereka menghina kakitangan kerajaan yang dipilih oleh rakyat dengan hadiah "tahi manusia".

Deligasi Umno Pulau Pinang tengah hari tadi menyerahkan empat hadiah seakan ‘tahi manusia’ yang dibungkus seperti kek kepada kakitangan kerajaan di Komtar, George Town, yang menempatkan Kompleks Pentadbiran Kerajaan Negeri.Kakitangan kerajaan yang menerima hadiah "tahi manusia" itu dilihat terkedu dengan tindakan "luar batas" dilakukan oleh Deligasi Umno Pulau Pinang itu.-Tinta hijau

0 comments: