Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, July 11, 2011

BERSIH 2.0 - Al-Fatehah buat Pejuang Yang Berani!



Dengarnya ini bukan Allahyarham.. mohon pencerahan pada yang tahu..

budakbalun 11072011

Tok Guru, doakan ayah saya mati syahid

KUALA LUMPUR, 10 Julai: "Tok Guru, doakan agar ayah saya mati syahid," kata Nazrul Baharudin, 23 tahun kepada Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Mursyidul Am PAS.

Nazrul berkata demikian ketika memberikan kata-kata aluan menyambut kedatangan Tuan Guru Nik Aziz ke rumah beliau di Kelumpok Camar, Keramat.

Nazrul adalah anak kedua Allahyarham Baharudin Ahmad, 56 tahun yang meninggal semasa perhimpunan Bersih 2.0 semalam. Harakahdaily

6 comments:

BLADE EDGE said...

perhimpunan bersih pun mcm xbersih jer..

UMNO LAKNAT said...

polis bangsat! sial! makan duit haram..memang bangsat puak2 UMNO..moga semua dilaknat!

Anonymous said...

SYAHID AMENDE ??????

BERJUANG KERANA ALLAH KE BERJUANG KERANA AMBIGA KAFIR TU ???

MELALAK KEMUDIAN MENYUSAHKAN ORANG BOLEH MATI SYAHID KA ??????

KITAB MANA TU - KITAB AMBIGA KOT

Anonymous said...

anonymous agaknya kamu tidak pernah mengaji Al Quran dan hadith... Allah Taala berfirman jihad yang paling utama adalah mrngucapkan kebenaran terhadap pemimpin2 kamu... ini kata2 dan ayat daripada kalam Allah iaitu Al Quran bukannya kata2 ambiga atau manusia... kerajaan Malaysia di bawah kuasa Barisan Nasional banyak melakukan kemungkaran seperti rasuah, salah guna kuasa, membuka kilang arak dan pusat judi serta banyak lagi jika seorang rakyat mati ketika baru lepas menegur pemimpin walaupun dengan cacian INSYA ALLAH syahid mati mereka...marilah kembali kepada ALLAH dan jangan terlalu taksub dengan harta dunia.. lambat laun kita semua akan mati juga.. Khulafa Arrasyidin yang dijamin syurga turut ditegur oleh rakyat bahkan dengan kata2 cacian tetapi Khulafa Arrasyidin menerima cacian dan teguran dengan penuh rasa syukur dan gembira kerana masih ada rakyat yang memperbetulkan kesilapan mereka walaupun kita semua tahu pimpinan Khulafa Arrasyidin adalah pimpinan yang sempurna dan di bawah petunuk Allah..

budakbalun said...

cakap lah apa pun pada puak2 pencacai UMNO ni..
hati dah gelap.. jiwa duk lekat kat dunia je..

pada depa..
Tak reti baca Quran takpe..
janji gaji besor..
janji rumah besor..
janji kete besor..
belajo maleh.. tu yang nak mengampu dan songlap rasuah aje!!
bila kuasa nak hilang..
mula lah gunakan apa yang ada..
Polis lah.. SPR la.. JPN la..

fitnah sana sini..
video sana sini..

ingat rakyat malaysia ni duk tahun 60an lagi ka???

chaittt!!

Anonymous said...

anon 10:13,org umno mna tau apa itu syahid.kita biasa mndngr org umno mngatakn cuma umno yg blh printah ngara,cma umno yg blh bwa kmakmuran.apa agama korng ikut?umno ke agama korng.klau dh umno tu,dr dlu,kni dn slma ny ttap bengap