Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, March 14, 2011

Lawak Jenis Apa Dibuat Dek Pegawai Neh?

Tentang Kezaliman merentasi perkauman!


Humang aihhh!!
Kalau macam ni la cara pegawai kerajaan buat kerja..
Semudah A,B,C hilang data-data maklumat penting penyiasatan..
Tak tau la macam mana nak dikatakan lagi..

Bagai nak rak upahan UMNO buat demo minta DNA!
Punya kononnya support Mahkamah Malaysia!
Kononnya cintakan keadilan!
Kononnya cintakan keamanan! (keamanan bontot Saiful)..

Ni? Slumber badak terhilang data dalam PC.. kena virus la pulak!
Tak mampu pakai antivirus ke?
Kes yang profailnya setinggi ini semudah itu hilang data?

Boleh puak tulis balik ikut apa yang diingat?
Adehhh!!

Lawak jenis apa ni?

Memang kompom sampai kiamat laa...
Teoh Beng Hock ni tidak dibunuh dan tidak bunuh diri!

sunsnake 14032011

Diari siasatan lengkap dibuat selepas setahun kematian Teoh

March 14, 2011

KUALA LUMPUR, 14 Mac – Suruhanjaya Siasatan kematian Teoh Beng Hock hari ini diberitahu diari penyiasatan yang lengkap mengenai soal siasat bekas setiausaha politik exco Selangor itu dibuat selepas setahun kematiannya.

Penolong Penguasa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dari Putrajaya Arman Alies berkata diari pada Ogos 2010 itu merupakan hasil laporan kedua selepas laporan pertama pada Julai 2009, yang ditulis dalam komputer riba miliknya, hilang akibat diserang virus.

Arman juga memberitahu prosiding hari ini bahawa beliau tidak menyimpan “soft copy” laporan pertamanya itu.

Berita Penuh

3 comments:

Anonymous said...

LEMBU umNGOK tu nak masuk RAJA LAWAK la tu, buat lawak bodoh kat Mahkamah, kalau data penting takkan tak buat salinan pendua? sekarang nie thumbdrive pun ada takkan tak mampu nak beli kot?

Itulah pelakon-pelakon upahan umNGOK, menjadikan drama swasta nie makin mengarut. Tapi ramai lagi nak jadi LEMBU-LEMBU umNGOK nie.

-wakleman

Anonymous said...

ALJUBURI
Umang aiii..bungol nieh...peliwat tegar pon nak di lindungi...huahahaha...setau aku orang2 banjar banyak yg jenis Banjar beriman xtau la plak kat sini ada Banjar harookk...pemuja peliwat tegar..huahahaha..

sunsnake@budakbalun said...

peliwat tegar?
sorry takde bukti..

Penipu tegar ada bukti..
Mahathir!