Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, March 23, 2011

Bukti Terbaru! Ummi akui Anwar 'Ganteng'!

Anwar ni power tuan-tuannnn.. sebab tu saya geraaaammmmmmmm!! emmmmm!


Anwar Ibrahim 'Jantan' Ganteng!

Perghh!!
Hebat giler Anwar Ibrahim ni...

Dengan jantan boleh...
Dengan betina boleh...
Dengan jalang pun boleh!!

Ini hebat!

Teringin teman nak bertanya pada beliau..
Apakah rahsianya?

Teman ingatkan hanya ada 2 video klip..
(1 lagi video tahun 98 dulu.. sampai sekarang tak keluar! mungkin ada pada Ummi the Virgin)

Kalau ikut kata Ummi laaa..

Tak hairan lah kalau ada desas-desus yang si Ummi ni sebenarnya tergila-gilakan Anwar Ibrahim... ganteng beb!! maunya tak nak!
Tambahan Ummi pun mengaku tahu Anwar ada banyak lagi video klip seks!

hmmmm.. Ngalahkan JAV jepun!
adehhh!!
sunsnake 23032011

Video seks: Ummi dakwa tahu dalang, ada 18 klip lagi

KUALA LUMPUR, 23 Mac — Ummi Hafilda Ali, saksi utama kes liwat pertama dan salah guna Datuk Seri Anwar Ibrahim 13 tahun lalu sambil mendakwa ada 18 klip video seks berkata, dia tahu siapa dalang di sebalik pembikinan rakaman berkenaan.

“Bukan itu (satu) saja, sebenarnya ada lagi,” kata Ummi Hafilda, ahli perniagaan, ketika mengulas pendedahan rakaman video seks melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat.

Dipetik beberapa akhbar tempatan, Ummi Hafilda berkata, “Saya dah dengar 13 tahun lalu mengenai hal sebegini dan memang kita tahu siapa di belakang tabir, siapa pelaku, siapa yang melakukan kerja terkutuk ini,” katanya dipetik Berita Harian.

Berita Penuh

6 comments:

Anonymous said...

Bro,

Pengakuan YB Johari pasal video seks DSAI, minta paparkan dalan blog tuan.

http://www.malaysiakini.tv/video/21281/pkr-ex-malacca-cm-ex-honorary-consul-behind-sex-video-.html

-wakleman

sunsnake@budakbalun said...

roger bro..
adios..

gapodio said...

Bukan susah pun, anwar kan kata dia ada alibi dalam kes liwat tu. ambik la saksi2 tu jadi alibi dia.nurul izzah kan kata papa ada bersama keluarga. hasanudin kata anwar ada di rumah sebagai tetamu. wan azizah kata anwar tengah mesyuarat. kan semua tu alibi tu. hahaha...
suruh la karpal singh panggil geng2 ni jadi saksi...

yang kes seks ni pun dia kata dia ada alibi. waktu kejadian dia kata dia ada bersama keluarga, anak, cucu. apa nak heran. derang ni boleh jadi saksi dia. tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat. puak2 ni kan suka dengan suruhanjaya diraja. buat je la satu. panggil semua pemimpin pembangkang, ngo jadi ahli...


Datuk eskay kata jam omega ada kat dia, anwar kata jam omega dia ada kat wan azizah.. suruh la wan azizah tunjuk jam tu.

buat satu press conference tunjuk segala bukti dan alibi. senang..

kalau susah sangat, sumpah muhabalah je. panggil eskay n anwar sambil disaksikan semua ulama2 pastu sumpah. kalau kata sumpah tu cara yahudi ka kristian ka, tunjuk dan ajar la macam mana nak bersumpah cara islam.

dr asri dah kata dah. panggil kedua-dua pihak pastu bersumpah. then tutup kes. tarik balik laporan polis. biar ALLAH orang islam yang tentukan.(lani ada Allah untuk bukan islam pulak).

itu cadangan aku ...

tipon said...

tok sah la nak sumpah2 lg.. sama je..
sbab hukuman nye tak time tu gak apa nak tdia org takut. kalau dulu aku sumpah kou jadi batu ,,maka jadila ia.. cam ni berlaku baru berani kerna benar..yg salah tu tak sumpah

Anonymous said...

Minah jalang ni dulu khabarnya syok kat DSAI. Kesian tak dapat. Orang lain dah potong jalan, kalau tak Datin Srilah la ni.

sunsnake@budakbalun said...

Anon 8:43am

teman x dapat bayangkan kalau dia nilah jadi mak pada anak2 Anwar..

Kompom anak2 Anwar akan jadi macam anak2 Najib,Nazri Aziz,Muhyiddin,Mahathir....

adehhh!