Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, February 14, 2011

Dr Asri Khianat Melayu!!!


Chisss!!
Dr. Asri Zainal Abidin ni..
Tak sudah-sudah mencari pasal..
Hari tu dah kena tangkap dengan JAIS tak insaf-insaf lagi!
Jangan lepas ni kena ISA padan kan muka!

DS Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia yang paling hebat!
DS Najib Tun Razak, Presiden UMNO yang paling amanah!
Hanya DS Najib sahaja yang mempu mempertahankan melayu!
Nasib orang melayu di Malaysia ni hanya bergantung di hujung kuku kaki kiri DS Najib ni lahh!

DS Najib dah cakap..
Malaysia tak boleh disamakan dengan Mesir!

Dr. Asri ni tak reti-reti kaa?

Atau Dr. Asri ni dah lupa?

Kata-kata Presiden UMNO adalah kata-kata berdaulat!
Tutur ucap Presiden UMNO adalah tutur ucap panglima!
Gerak geri Presiden UMNO adalah gerak-geri pahlawan melayu terbilang!
Keluarga Presiden UMNO adalah keluarga yang syumul mengamalkan Islam!

so, apa jua katanya tak boleh disanggah!

Sesiapa yang menyanggah..
Confirm! orang itu PENGKHIANAT!! AGAMA BANGSA DAN NEGARA!!!

Tak caye? Sila tanya Armand PERKASA..
Zaid Ibrahim dan Anwar Ibrahim dah berlumut dari dulu kena tuduh pengkhianat dek mamat gila publisiti neh!

wakakakakaka!

sunsnake 14022011

Dr Asri: Tidak mustahil kuasa rakyat berlaku di M'sia

Bekas Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainol Abidin berkata tidak mustahil kuasa rakyat yang menumbangkan Presiden Hosni Mubarak di Mesir berlaku di Malaysia jika penduduk negara ini tidak tahan dengan kekangan dan penindasan.

TV Selangor
memetik beliau berkata walaupun Malaysia jauh makmur berbanding Mesir, namun, rasa tidak puas hati rakyat boleh dicetuskan oleh aspek lain seperti kebebasan bersuara yang terhakis.

Berita Penuh

6 comments:

Anonymous said...

hanya umno saja yang boleh bawa rakyat 1malaysia masuk surga dunia.

Tinta.Muallimah said...

Alahai....melayu mesia ni tak lut. Masa Indonesia direformasi oleh rakyatnya...melayu mesia buat dek aje...buat donno je....buat2 kematu.itu kat sebelah rumah. kalu kat seberang benua mcm di Mesir....lagilah tak terkesan tempias kebangkitan rakyat. Bila agaknya rakyat kita nak ceghodik yer? Tengok aje kat tenang...bermati-matian pun...dok masih amno totok lagi. Alahai....

joecharlie said...

N.AJIS TEWAS BILA Sekalung tahniah diucapkan kepada kickdefella dan ejennya yang bernama Johnson kerana berjaya berjaya membuatkan KERAjaan Islam Kelantan menjadi bingung sehari dua ini.`

Ketika sukarelawan-sukarelawan Malaysia sibuk menyelamatkan rakyat Malaysia di Mesir yang dinamakan Ops Piramid, kickdefella dan jonhson sibuk dengan 'Ops Johson@Ops Celako' di Kota Bharu bagi membongkarkan kegiatan-kegiatan penyundalan dan judi haram di Bumi Serambi Mekah pimpinan wali selipar. Sini dan sini

Menurut kickdefella pusat penyundalan yang wujud di Kelantan terletak hanya kira-kira 500 meter dari pejabat Nik Aziz. Mustahil seorang tok guru yang digambarkan hebat dan penuh dengan 'mukjizat' serta boleh menentukan syurga neraka seseorang hatinya langsung tidak tergerak atau nalurinya tidak terasa wujudnya kegiatan yang mungkar berhampiran dengan pejabatnya.

Kalau begitu gayanya, maknanya Nik Aziz tidaklah sehebat yang digambarkan oleh penyokong-penyokong Pas kononnya sesiapa yang menghina dia akan terima balasan. Sesiapa yang cucuk gambar matanya akan jadi buta, sesiapa yang kencing atas gambarnya akan bengkak anu dan sebagainya. Kamu semua telah ditipu. Wa kah kah kah kah. Kalau Nik Aziz hebat dia mesti tahu kegiatan mungkar yang berlaku hanya 500 meter dari pejabatnya.

Dua puluh satu jadi MB hari ini baru Nik Aziz tahu yang selama ini dia berjiran dengan pelacur-pelacur. Itu pun nasib baik ada Quraisy Malaysia yang sedarkan dia melalui Ops Johson@Ops Celako yang dilakukannya.

Mana-mana penyokong Pas yang pernah mencuri selipar Nik Aziz yang kononnya boleh membawa berkat, sila pulangkan balik. Tiada apa-apa berkat yang kamu boleh dapat, sebaliknya dapat dosa pula. Adakah Pas sebagai sebuah parti islam mengajar kamu semua mencuri dan percayakan benda-benda tahyul ?

Buku dibawah ini diedarkan secara percuma semasa pilihanraya umum 2008 oleh KERAjaan Pas Kelantan sebagai manifesto mereka.

Jom kita lihat temberang buku ini....

Kelantan Menerajui Perubahan

Lihat perkara keenam dalam tajuk Program Kemajuan Islam
'MENGHAPUSKAN AKTIVITI PELACURAN' ms 71

Ini muka surat 71

Wa kah kah kah kah kah kah....

Satu Kelantan telah ditipu kononnya aktiviti pelacuran dihapuskan oleh Pas sepanjang 18 tahun memerintah (18 tahun diambil kira semasa pru 2008).

Pas penipu !

Pas Munafik !
Posted by ruang bicara faisal at 8:03 PM

Anonymous said...

Kalu Pas penipu dan Pas munafik UMNO camana PULA??UMNO beriman parti bersih dan di persucikan.Negeri Yang UMNO perentah tak ada Maksiat kah tak ada pelacur kah tak ada Arak kah bukan kah UMNO pun mengaku Parti Islam Terbesar dala m dunia.Seolah olah Zaman nabi di Madinah pun tak ada Maksiat.Hujah haprak apakah nak ukur seorang yang beriman tu dari sudut maksiat di sekelilingnya inilah mentaliti Melayu UMNO

sunsnake@budakbalun said...

joe charlie oiii..
punya la banyak soalan yang kamu belum jawab!

dah soalan lain pulak keluar?
adeehhh??

inilah kelebihan bloggers2 pencacai UMNO@penyokong hosni mubarak!

Bab spin-spin cerita ni memang terror!
walaupun namanya unspinning!

wakakakaak!

UMNO x byr yuran.. said...

Gua x puas hati Kickdefella fokus maksiat dan perjudian di Kelantan jer..
Tolong la bantu kami di negeri2 BN pulak..Sikit2 Kelantan!!!
Negeri kami neh jgn la korang biar terus dgn maksiat tanpa tindakan Inforcement kerajaan negeri kami!!!
Tindakan korang neh double Standard sbb x pedulikan Negeri2 kami yg lain..Apa igt kami yg lain neh bukan Islam ker smpai kamu x sudi nk siasat dan buat pendedahan dan biar MB kami tidur x buat kerja dlm bab Amal Ma'aruf?
Gua dh naik Fed-up dgn Isa Samad ble naik jd Pengerusi Felda..Nampak sgt Najib kotakan terma "You help me,I help you" dgn Isa Samad..
Patut Kickdefella dtg jenguk negeri kami pulak,jln2 1 Malaysia utk buat pendedahan..sudi2kan la..Ne si JoeCaharlie neh mcm bagus nk serang2 org..Kt negeri gua neh byk kes2 yg x didedah sbb ko lbh tumpu kt Kelantan jer..Sekali-sekala dtg la negeri gua utk buat entri psl negeri Gua pulak..Luorang x pyh nk usik2 Nik Aziz yg x pernah miss solat Taubat tiap2 malam tuh,sbb dia akan bertindak klu ada rungutan..MB kami neh klu korang x tegur alamat smpai kt padang mahsyar besok baru tahu cover up diorang terhadap maksiat..Jgn la Asyik sbb Politik,ko pilih2 negeri nk buat pendedahan..Bersikap adil la dgn kami di negeri BN pulak..Klu korang masih mcm neh,gua akan usul kawan2 gua jgn undi BN lg sbb bloger diorang makan gaji buta..Gua bkn nk bc Psl kerajaan PAS tp nk tahu apa sumbangan korang terhadap Amal Ma'ruf kt negeri BN..
Tok Pa tuh org Kelantan..dia rungut2 psl Kelantan utk kebaikan negeri Kelantan jugak..
Yg korang neh jd bodo layan Tok Pa tu buat apa..Kelantan makin makmur tp negeri BN makin ruyup dgn maksiat..Makin korang usik PAS makin kuat sokongan kt diorang..Bodo korang neh sebenornya!!!!
korang neh sebenarnya yg merosakkan BN sbb nk cari kesalahan org lain smpai dlm kain sendiri byk pijat pun korang x sedar..Sudah2 la tuh!!!!
Menyampah gua dgn Blogger UMNO yg perasan bagus neh!!!!!