Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, January 21, 2011

Orang Setinggan Penang Pengkhianat!!!

Jazlan baju biru kanan Najib.. Bukti dia Hulubalang Utama Melayu!
Jangan bantah cakap dia!! nanti jadi pengkhianat melayu!!!

Chesss!! buat kali ketiga!!

Penduduk 'setinggan' kat Penang ni memang pengkhianat!!!
Hangpa tak tau ka.. Dato' Jazlan ni Ketua UMNO Bahagian Pulai Johor?

Status sebagai Ketua Bahagian UMNO tu pun dah jelas menunjukkan..
Bahawa beliaulah pejuang melayu sejati!
Beliaulah yang lenggoknya lenggok panglima melayu!
Langkahnya langkah perwira satria melayu!
Geraknya... Gerak Hulubalang ketuanan melayu!!

Maka, sesiapa yang menentangnya adalah pengkhianat kepada bangsa melayu!
Bangsa melayu bangsa mulia! (ikut kata kat PWTC hari tu..)
Lagi mulia dari bangsa yahudi yang turut kata bangsa dia paling mulia!!
Wakakakakaka!

Memang pengkhianat la mamat-mamat setinggan nehh!!

wakakakakaka!
sunsnake 21012011

Dilabel UDA 'setinggan', penduduk kampung protes

Lebih 80 penduduk kampung membantah tindakan Lembaga Pembangunan Bandar (UDA) di Pulau Pinang melabelkan mereka sebagai 'setinggan yang menetap di tanah haram”. NONEPenduduk yang berasal dari Tanjung Tokong, Pulau Pinang, memegang sepanduk dan memijak gambar pengerusi UDA Holdings, Datuk Nur Jazlan Mohamed kerana mengeluarkan kenyataan di akhbar pada 17 januari lalu. Mereka juga menuduh Nur Jazlan, yang juga ahli parlimen Pulai sebagai tidak bertanggungjawab, tidak bermoral, bodoh dan buta sejarah berhubung asal usul kampung mereka. Ketua kampung, Tanjung Tokong, Mohd Musannif Zainal Abidin juga memberi tempoh tiga hari kepada Nur Jazlan bagi menarik balik kenyataannya itu dan membuat permohonan maaf.

Berita Penuh

7 comments:

surgawala said...

kepala hotak hang barua siyee wei...smpai xtau pa tau nak komen ja...sama la hang dgn jazlan...buta perut buta sejarah...

sunsnake@budakbalun said...

surgawala..
adehhh!!
hang marah aku ka marah jazlan..
adehhhh!!

wakakakaka!

Aizat said...
This comment has been removed by the author.
sunsnake@budakbalun said...

wakakakakak!!

Tu la pasal...
UMNO kan kata depa ja pejuang Ketuanan melayu..
UMNO kan kata pemimpin-pemimpin UMNO ni sayangkan bangsa melayu..

so, betul la teman kata Jazlan ni panglima melayu!
so, sapa yang tentang/lawan jazlan ni..secara otomatiknya pengkhianat kepada bangsa melayu!!
Sebab hanya UMNO sahaja yang membela melayu!
PAS memang sejak dulu pengkhianat melayu!!

kalau ikut kata UMNO laaaaa...

adehhhh!!! wakakakakaka!

surgawala said...

ok budak balun....saya & aizat minta maaf...kalo ckp mcm ni baru la kami faham...ingatkan nak hentam kami yg dok perjuangkan kg melayu tg tokong ni...peace...

Aizat said...

Saya mohon maaf banyak2 saudara Balun.. Lain kali letak la tanda bracket ke apa ke,kan x pasal2 dah kena maki. Saya minta maaf skali lagi,saya mmg marah sgt dgn UDA & Jazlan..Minta maaf saudara Balun.

sunsnake@budakbalun said...

surgawala, aizat..
peace bro!

tarahal..
as long as kita hentam UMNO kasi atas pagar sedaq!

Harap geng2 kita di Tanjung Tokong tu sedaq sapa yang sebenarnya lacurkan melayu..

kalau ada yang sokong UMNO lagi kat situ..

tak tau la bodoh tara mana!!!
wakakakaka!