Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, January 6, 2011

Lagi Spesis Khusrin Ditemui!! Adehh!

8 comments:

cicitHJHASSANu said...

salam tuan...

maap cakap,ni bukan pengarah pendidikan tapi pengarah pundekdikan...apa punya sial apco 1Msia

Anonymous said...

ini namanye cikgu pengor...belajar tinggi tapi otak letak kat lutut...mata hatinya sudah buuuttaaaa..

Anonymous said...

Betapa malangnya rakyat Johor mempunyai seorang PENGARAH PENDIDIKAN yang semacam ini.

Pengarah piiiiianggggggggg!

Anonymous said...

Dgn Pengarah kaki Karaoke/kaki pengampu ble la ko cucuk2 idung,jd alat dan pagar dawai korang..
Nk ikut smpai gunung Fujiyama konon..
X kira sapa perintah M'sia,cikgu2 tetap kena keje smpai pencen la woiiiii!!!!
Apa la punya bengap!!!!
Klu Jepun masuk Malaya blk pon,korang tetap kena keje smpai pencen jugak laaa!!!
Bodo punya BOTAK!!!!
Memalukan Cikgu2 jer!!!
Cikgu gua x penah pangkah BN pon..
Pengarah Botak Jagindas plak nk mengampu lbh2..
X respek hak politik org lain..Coach Rajagopal lg gantle dripada lu Botak Jagindas!!!
Pg bla la lu botak Jagindas!!!

sunsnake@budakbalun said...

Pala botak jagindas??
wakakakak!!

jangan le gitu..
wakakakakak!

Apa2 pun.. tak patut la dia buat macam tu..
terang2 sangat..

tak salah kakitangan awam nak berpolitik..
itu hak mereka.. tapi jangan la sampai macam ni..
kalau nak berceramah politik..
jangan gunakan platform kerajaan..
gunakan platform parti...

Anonymous said...

Hehehe Salam Bro,

Ini kempen Barisan Nasional la bro, Tentu Pengarah Pendidikan nie Ketua Bahagian umNGOK!

Konfirm Ketua Bahagian umNGOK sebab kaki Karaoke, mungkin boleh jumpa mamat sekor nie masa perhimpunan umNGOK kat KL nanti dalam mana-mana KELAB KARAOKE sambil menenggek atas GRO.

DULU, KINI DAN SELAMANYA PARIAH!!

-wakleman

Anonymous said...

belajar tggi2.,akai xda..

joecharlie said...

Sunday, January 9, 2011Tenang: Sudah habis manis, buang macam hampas
Itulah PAS ...

Sanip bin Ithnain ialah bekas ketua Pas Cawangan Felda Sungai Sayong. Dia adalah bekas calon Pas DUN Pasir Raja 2004.

Sejak tahun 2005, dia jatuh sakit urat saraf. Dia juga hadapi lemah sebelah kiri badan akibat angin ahmar.

Dari tahun lepas 2009, keadaannya bertambah teruk. Sudah tidak boleh bercakap tapi masih boleh mendengar sedikit-sedikit. Duduk dan bergerak pun terpaksa guna kerusi roda sahaja. Sekarang pakai pampers.

Begitu banyak pengorbanannya pada PAS, tidak dipeduli langsung. Mana dia orang2 PAS dari Johor macam Din Puduraya, Suhaizat Kayat, dan lain-lain.

Konon Mazlan Aliman berkorban untuk orang Felda. Orang PAS dalam Felda pun dia tidka boleh bela. Akhirnya jiran tetangga orang UMNO juga yang bela.

Siapa nak tolong boleh hubungi di E2, Felda Sungai Sayong, Kota Tinggi. No. Telefon: 07-8977632.

Bantulah atas peri kemanusianan walaupun dia berlainan parti. Kita anggap dia orang Muslim walaupun Tok Guru dia anggap kita kafir.

Ada lebih, bantulah dia.

Walaupun masa banjir di Kedah, kerajaan negeri hanya bantu orang PAS dan tidak bantu rakyat jelata yang bukan ahli PAS. Kita bantu juga ...
Posted by The Unspinners at 8:30 PM 5 comments