Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, December 22, 2010

Sesekali Khairy Buka Mulut.. Busuk!

teman yakin ini bukan Khairy Jamaludin!!! wakakaka!

Aduyai..
KP UMNO Malaysia nihh...
Sesekali bersuara.. memang lawak!!

quote
"Kedaulatan negara akan tergadai sekiranya Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dilantik menjadi Perdana Menteri kerana kes liwat beliau yang sedang dibicarakan di mahkamah akan digunakan oleh pihak luar yang mempunyai agenda tertentu."

wakakaka!
UMNO je yang ada agenda tertentu pada Anwar nehh!
Pihak mana lagi?

Yang nyatanya,
Najib yang sedang di'back mail' oleh pihak luar!

Errr..
Takkan semudah itu Malaysia serah 400 ekar tanah KTMB pada Singapore?
Kompom ada agenda tertentu!
Ker agenda tutup mulut Singapore?

errr..
Apa cerita paper Perancis kata Najib kenal Altantuya?
Bila Najib nak saman?

hmmm..
Makin lama makin jelas ketakutan mereka!

sunsnake 22122010

Negara tergadai jika Anwar jadi PM - Khairy

PONTIAN 21 Dis. - Kedaulatan negara akan tergadai sekiranya Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dilantik menjadi Perdana Menteri kerana kes liwat beliau yang sedang dibicarakan di mahkamah akan digunakan oleh pihak luar yang mempunyai agenda tertentu.

Pengerusi Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin berkata, hubungan negara dengan negara luar juga akan terjejas sekiranya Ketua Pembangkang berkenaan menerajui negara ini.

"Sekiranya hal-hal peribadi telah diketahui umum, ia merupakan sesuatu yang berbahaya dan hanya memberikan kesempatan kepada pihak luar untuk memperbodoh-bodohkan kita.

"Seterusnya maruah dan imej negara ini menjadi pertaruhan yang akhirnya rakyat sendiri akan rugi kerana mengikut telunjuk dan arahan pihak tertentu," katanya pada majlis Jelajah One Malaysia (JOM) di Simpang Parit Makasar/Parit Madirono, di sini malam tadi.

Berita Penuh

7 comments:

cicit ngah layor said...

Anak apek porno dapat jadi timbalan menteghi,KP pekembor tak dapat. PM kater,kalau dier nak lanti menteghi,org tu mesti ader kretiria2 tertentu.Kalau gitu malaon ni tak cukup syarat ler...patot ler....PM takut pemuder kener gadai.Cakap jer lebih....beghak semalam pon tak bebasoh sampai haghi ni.

sunsnake@budakbalun said...

cicit ngah..
Dulu masa Majlis Syura Ulama' PAS tolak nama Zulkifli Nordin sebagai calon PAS di PRU12.. kompom deme ada sebab yang kukuh tolak nama dia..
Akhirnya.. terbukti tindakan Majlis Syura itu tepat!

Kalau boleh dikaitkan..
Sebab apa Najib mahupun Paklah tak terlintas pun nak lantik mamat ketua pemuda UMNO malaysia ni jadi menteri.. kompom ada sebab musabab yang jelas!! wakakakaka!

keluhum said...

Kelakar btol dak Khairi neh..
Yg Pulau Batu Putih,Tanjung Pagar,Biasiswa,Tanah Rezab Melayu,30% Ekuti Bumiputera tergadai neh Zaman kerajaan mana?
Yg dia lalak2kan benda2 yg "akan tergadai"..Yg dh tergadai neh kenapa xnk ungkit? Alahaiii..
Tgn dh kotor bau taik,nak palit2kan kt org pulak..
X usah la jd jd badut buat kelakar,wahai alumni Oxford oiii..
Ko punye janji nk wat lapangan terbang,hospital kt Rembau tu ape citer?
Sebok sgt dgn hal org lain smpai janji pilihanraya ko x tertunai smpai sekarang..
Bawak2 la diri tuh tgk2 cermin..
Whakakaka..

sunsnake@budakbalun said...

keluhum..
Youre right bro!

wanzal said...

aku memang benci n nak termuntah tengok muka Khairy tp aku nak tercirit tengok NUAR....pulun sungguh nk jd PM..tak menang lg dah sujud yahudi n cina , kalau dah menanglah yabedo bedo.......jd pecacai la org melayu

keluhum said...

Nuar tu bkn pulun nk jd PM,tp dia nk ambil kuasa dari tangan PM yg kaki Pulun..
Lagi 1 org Melayu selama ne dh lama jd kambing..
Ditakut2kan dgn Cina..mcm2 la yg x elok yg dipandangnya cina tu..tp beli barang runcit kt kdai cina gak..siap utang pulak tu..
Blk dari kursus BTN pun servis keta kt bengkel cina..hahaha..kt kedai kopi citer psl semangat melayu,lps minum,siap tulis buku,mcm mana Melayu niaga nk maju..
Melayu bangsaku..aku xnk jd melayu,aku nk Islam..
Melayu Islam celup..time solat jumaat jer masjid penuh,maghrib dh lengang balik,tiggal la imam,muazzin,siak dgn 1 saf jer kt belakang Imam..whakaka..
kelakar betol org Melayu neh..
Bg Islam kt org Melayu,habis dikurungnya Islam kt dlm Masjid,psl takut x ble men ekor kt luar..kelakarnya bangsaku..

sunsnake@budakbalun said...

keluhum..
si wanzal ni sembang je kemas..
benci kat KJ konon..
kena KJ dengan geng motor dia singgah depan umah wan zal..
sampai ke lutut KJ gamaknya dia cium!
wakakakak!

lepas tu dapat la RM50 barang 2-3 keping.. jadi laaa..

baik2 KJ blah je.. terus wanzal ni online menyampuk2, mengigau2 dalam blog2 PR! wakakakaka!

skunk!