Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, December 27, 2010

KIMMA Mengganas Di Selangor?

Yang ni Berbangsa India tapi tak boleh masuk UMNO, so joint KIMMA

So? apsal yang ni boleh masuk UMNO? wakakaak!!
Apa bezanya mereka?? wakakakak!

Hmmm..
teman dah lama dah 'kureng' gi restoran mamak neh melainkan nak layan bola je..
Maklumlah.. orang takde astro kat umah..
Tapi kalau area bukit beruntung/bukit sentosa ni elok benor la layan di restoran tomyam yang banyak melingkor kat sini.. yakin sikit kebersihannya..

Baru-baru ada terdengor cite gak restoran mamak di area ni terkantoi, uli tepung roti canai pakai kaki!! wakakakkakaa! Wallahua'lam.. harap fitnah la benda2 cenggitu!

Nasihat buat ahli-ahli PAS..
kurang-kurangkanla layan makan minum mamak ni..
gelap hati pulak kang wehhh!!! wakakakaka!
Bancuh sendiri radix lagi bagusss!!

sunsnake 27122010

Restoran mamak di Selangor terus pamer logo 1Malaysia

26/12/2010 4:36pm

TEMERLOH 26 Dis. – Kira-kira 1,300 restoran mamak di Selangor akan terus mempamerkan lambang gagasan 1Malaysia di premis masing-masing walaupun dilarang oleh kerajaan negeri itu.

Timbalan Presiden Kongres India Muslim (Kimma), Mohammed Mosin Abdul Razak menegaskan, pengharaman lambang 1Malaysia di Selangor adalah bermotif politik sama sekali kerana konsep yang diperkenalkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak itu bertujuan meningkatkan lagi perpaduan di kalangan rakyat berbilang kaum. – Utusan

5 comments:

Isa said...

bro,

mamak mengamok kat blog gua jugak... kah..kah..kah...

Anonymous said...

Lantak dia orang le... KIMMAK ni nak pamer 17Malaysia pun tak pe. Bukan aku masuk restoran dia org pun. Roti canai melayu lagi sedap.

Anonymous said...

elok boikot resturan tu, boleh tengok
sapa sokong mamak tu

orgjitra said...

Salam.Halal haram belum tentu, kat restoran letak ayat quran buat hiasan, tokey mamak, pekerja pati. lauk sepanjang tahun gitu-gitu saja. Kebersihan??? tengok sendiri belakang dapor dia

sunsnake@budakbalun said...

teman berpendapat.. kalau dah syak kat restoran mamak ni.. better tinggalkan aje.. setakat nak layan bola.. restoran tomyam melayu pun banyakkk!! sebelum tu.. tokey2 restoran tomyam melayu ni.. kasi upgrade skit la premis dan servis masing2.. baru leh replace mamak!