Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, November 2, 2010

Lagi Bukti Rosmah Paling Tinggi Dalam Kabinet!


Teman ucap Takziah buat DS Najib.. Perdana Menteriku..
Yang kini sedang gering kena chickenpox..
Ingatlah.. sakit tu adalah peringatan daripada Allah SWT..
dan juga InsyaAllah sebagai kifarah dosa..
Lagipun PM teman ni kuat sangat bekerja... kui kui kui!

teman dengor cite..
chicken pox ni kadang-kadang hanya kena sekali je seumur hidup..
so, gamaknya DS Najib ni memang tak pernah kena la demam ni sebelum ni!
Uihh!!! Hebat gak tuh..
Dah tua-tua baru kena!

Teman dulu kena chickenpox masa nak amik SPM!
Lagi malang!!
Itu yang tak dapat jadi doktor tuh!
Sebab hilang sedikit konsentrasi masa jawab exam!

Idak kalu.. la ni dah jadi doktor kat Pusrawi dahhh!!
Silap-silap.. teman la yang check bontot si Saifool tuh!
wakakaka!!
memang teman radak dengan batang penyapu je!!
biar betul-betul macam kena liwat!!
wakakakaka!!!

pelik gak bila PM kita bercuti sakit ni..
patutnya TS Muhyiddin la ganti untuk apa-apa aktiviti PM..
idakpun mana-mana menteri yang relate dengan aktiviti tersebut..
contohnya sambutan Deepavali ni..
Ingatkan si TS Muhyiddin yang akan ganti PM..
Last-last Bik mama!!
Wanita Pertama Negara!!

Aduyaiii!!
Kalau teman jadi Muhyiddin..
Kompom teman tender resign!!
wakakakaka!!!

Teman ingat lagi dulu..
masa teman sekolah di Sekolah Kebangsaan Balun..
Adun Slim masa tu YB Datok Junus Wahid..
Dijemput rasmikan sukan sekolah teman..
Dia tak dapat datang sebab ada hal lain yang lebih penting!
So, Setiausaha dia rasanya yang datang..
Takde pulak bini dia datang ganti tempat dia untuk rasmikan sukan tuh!!
aduyaiiii!!
sunsnake 02112010

PM resting after early signs of chicken pox

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Tun Razak has been advised to rest at home and avoid all public and official functions following medication as a result of early signs of chicken pox.

The Prime Minister’s media adviser, Datuk Seri Jalaludin Bahaudin, said in a statement issued to Bernama last night that Najib began to feel unwell and subsequently developed rashes, muscle aches and joint pains on the last day of the Asean summit and related summits in Hanoi, Vietnam.

On arrival here yesterday, Najib showed early signs of chicken pox and was immediately started on appropriate treatment.

As medication was started early, he had responded well, said Jalaludin.

Najib’s personal physician had advised him to rest at home and avoid all public and official functions, he added.

“The Prime Minister apologises for any inconvenience caused,” Jalaludin added.

In Klang, the Prime Minister’s wife Datin Seri Rosmah Mansor represented her husband to launch the 1Malaysia Deepavali Carnival last night.

Berita Penuh

3 comments:

Miss Fairladyjim said...

letak jawatan jer lah tan sri muhyiddin yassin

Anonymous said...

Pm kena chiken pork ke siplis?

sunsnake@budakbalun said...

miss..
Mana leh letak jawatan..
bukan senang nak sampai tahap timbalan presiden UMNO wehh!!
ntah berapa bilion dah berabisss!!

anon
Jangan la sampai siplisss..
isk!