Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Sunday, September 19, 2010

PEKIDA Persetankan PERKASA?


"Kami juga mengingatkan dan mempersetankan mana-mana pihak yang cuba mempolitikkan isu ini serta merendah-rendahkan kewibawaaan serta martabat PDRM...," -Pengerusi hal ehwal khas Pekida Shahril Abdul Aziz.-sumber

Wah! biar benor wehh?? kamu nak persetankan pihak yang cuba mempolitikkan isu pembunuhan 4 orang melayu nih?? Kamu dah baca ke kenyataan tuduhan Zahid Mat Arip ni?

Mohd Zahid mempersoalkan kenapa DAP langsung tidak bersuara bagi mengutuk pembunuhan kejam tersebut, sedangkan sebelum ini parti berkenaan gah mendakwa organisasi mereka sebagai sebuah parti yang memperjuangkan hak semua pihak.

Mohd Zahid juga dilaporkan berkata: "Apakah tindakan membisu ini mempunyai kaitan dengan dakwaan yang mengatakan bahawa suspek utama adalah ahli seumur hidup parti tersebut. Jika benar (dakwaan itu), ternyata DAP sebuah parti hipokrit yang hanya memperjuangkan kepentingan kaum tertentu sahaja."
- sumber

So? siapa yang politikkan isu ni? Zahid ini juga adalah Ahli majlis Tertinggi PERKASA wehh!! aduyaii!!! jangan pecah lobang wehhh!! Wakakakak!

sunsnake 19092010

0 comments: