Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Sunday, September 19, 2010

Mimpi Ngeri BudakBalun??? Arghh!!


Teman ada story sikit nih!
Malam tadi teman punya la payah nak tido..
Lepas layan cite Game Plan lepas nightline Tv3..
baru la teman tertido..
(sorry, umah teman takde astro so terpaksa la layan Tv3)

Dalam tido tu teman bermimpi..

Teman sedang menyampaikan ceramah atas pentas Pakatan Rakyat!
Lokasinya di suatu tempat dalam Dun Behrang..
Dun teman leee...

Yang menjadikan mimpi teman ni termasuk kategori 18PL..
rupanya-rupanya teman sedang berceramah dalam kempen PRU!
Dan tambah mengerikan lagi.. teman ternampak poster PAS yang ada tanda pangkah..
dan ada gambo teman!! Pergghhhh!!!
Teman jadi calon ghopenyerrr!! Wakakakaak!

Apa lagi teman pun perderas la bagi ucapan atas pentas tu..
Pentas tu pulak agak tinggi dan dari atas pentas tu teman boleh lihat ribuan orang dibawahnya!
Dah macam Anwar Ibrahim bagi ucapan reformasi 98 dari atas masjid negara lak!

Teman dapat tengok ada orang kampung teman kat bawah nun..
sedang teman dok bagi ucapan yang berapi-rapi..(apa lagi tibai UMNO-BN laaa)
tiba-tiba teman terdengor bunyi handset....
Lahhhh.. dibantainye terkejut pulak!!! Aduyaiii!!
Kena bangun solat subuh.. alarm handset bik mama teman berbunyik pulak!!

hmm.. lepas solat subuh teman termenung kat kerusi panjang..
kalau teman bertanding dalam PRU tu..
siapa pulak lawan teman?? Jamal Posmen ke?
wakakakakak!!!

Ada sesiapa kawan-kawan leh tafsir mimpi teman nih???
huhuhuhuhu!

sunsnake 19092010

4 comments:

Azam Mohd Nor said...

ahahahahaa....

biasa la tu...mungkin hari2 layan politik..tu yg jadi cam tu..tk pun khabar daripada Allah..mmg tk lama lg bertanding la tu..tapi slalunya mimpi cam tu..bawa makna baik..eheheh..aku pun pnah mimpi cam tu..siap mimpi masuk istana lg..mana tau aku ganti khalid berahim kan?? ahahahaha

Anonymous said...

YOB....
Bior bebenor Yob...
Teman pun ada juga dapat mimpi macam tu.Wak Kemin Trolak timur kata mimpi macam tu tak berapa elok.
Dia kata "Kita akan dilawati oleh ramai orang kerana musibah"

Kena pada teman YOB.... Kena sengat TEBUAN !

Berhati2 YOB... dari semua aspek...
Ada bahaya !


"blogenstarz"

sunsnake@budakbalun said...

betul la tu blogen..
Khamis ni anak teman nak kena operate kat PUSRAWI..

buang tonsil...

doakan semuanya selamat ye?

Anonymous said...

Mudah2an semuanya selamat.
BERTAWAKAL.....
AMINnnnnn


"blogenstarz"