Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, September 8, 2010

Musa Hassan - Tahniah Dari BudakBalun!


Teman betul-betul terkejut dengan kenyataan bro IGP ni!
Pengakuannya bahawa ada banyak campurtangan Kementerian Dalam Negeri yang diketuai oleh menteri UMNO terhadap PDRM selama ini benar-benar menggangu tugas Polis!!!

Kalau yang kata tu Ustaz Idris Ahmad..
Kalau yang kata tu Mat Sabu...
Kalau yang kata tu Azmin Ali..
kalau yang kata tu Lim Guan Eng..

Mau dan-dan tu gak kena ISA!!

Ini yang bercakap Ketua Polis Negara dow!!
Wakakakak!! Macam mana nak tangkap!!

Buat Musa Hassan.. jaga-jaga..
Jangan mata kamu pulak lebam lepas ni..
Tilam kamu pulak kena usung ke mahkamah!!!
wakakaka!
Cepat betul balasan tuhan!

sunsnake 08092010

Alat BN: Buka mulut setelah tarikh bersara diumum
Harakahdaily

KUALA LUMPUR, 8 Sept: Pegawai-pegawai tinggi kerajaan yang dipergunakan untuk kepentingan Barisan Nasional (BN) hanya mampu membuka mulut apabila tarikh persaraan mereka diumumkan.

Bagaimanapun, kata Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad, ia sudah cukup memberitahu rakyat apa yang berlaku di sebalik pemerintahan BN di Putrajaya.

“Rakyat kini jelas bahawa banyak perkara dan salahguna kuasa yang berlaku dalam pentadbiran negara dan pegawai-pegawai tinggi kerajaan ini terdesak untuk bersubahat melindungi mereka demi untuk memastikan pegawai ini boleh pencen dengan selamat tanpa tekanan,” ujarnya dalam kenyataan kepada Harakahdaily.

Justeru, katanya PAS melihat bahawa tindakan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan mendedahkan kepada rakyat bahawa terdapatnya pihak ketiga yang memberikan arahan kepada anggota Polis Diraja Malaysia hingga mengganggu struktur command and control dalam organisasinya sebagai tindakan yang wajar.

Katanya, PAS menyifatkannya sebagai tindakan yang belum terlewat, walaupun beliau kini telah dibersarakan melalui kenyataan akhbar Menteri Dalam Negeri.


Berita Penuh

0 comments: