Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Saturday, July 24, 2010

Ibrahim Ali - Sudah ku jangka!


Cuba banyangkan situasi ini..

Teman bisik macam ni kat telinga member teman..
"Aku pinang anak dara ko yang cun melecun tu untuk aku leh?"

tiba-tiba member teman melenting!
"Hotak ko! Ko tu pun dah la umur tua!, muka tak hensem! amalan takde!"

Lepas tu teman pun kabo..
"tu laaa.. aku dah agak ko takkan setuju! siap melenting lagi! apa la ko ni..
aku dah agak dahhhh.. aku dah agak dahhh!!!"

lepas tu teman dok canang 1Kampung yang buruknya perangai member teman ni melenting seperti yang teman 'dah agak' dah sebelum tuh!

Apa punya bangang la katak sekor ni..

sunsnake 24072010

Ibrahim Ali: ‘Saya dapat tengok hipokrasi PAS, Umno’

TERKINI @ 09:21:20 PM 23-07-2010
July 23, 2010

KUALA LUMPUR, 23 Julai — Datuk Ibrahim Ali berkata beliau memang telah menjangkakan pemimpin Umno dan PAS akan menolak idea Perkasa agar kedua-dua parti Melayu Islam itu dibubar lalu ditubuhkan parti baru jika kerjasama perpaduan tidak menjadi kenyataan.

“Mereka tak setuju OK, saya sudah jangka. Malah mereka akan melenting lagi,” kata beliau kepada The Malaysian Insider hari ini.

Presiden Perkasa itu berkata beliau tidak sedih sama sekali dengan pendirian Umno dan PAS kerana keputusan itu memang sudah dijangkakan.

Malah kata beliau, mustahil cadangan Perkasa ini akan diterima oleh kedua-dua parti itu.

“Cuma saya dapat tengok hipokrasi masing-masing dalam isu perpaduan.

“Bagi saya ia cuma satu panggilan kebangkitan... penting Melayu Islam dan Bumiputera bersatu kerana ia teras pada perpaduan rakyat Malaysia demi kestabilan dan keamanan negara,” kata Ibrahim (gambar) mengulas laporan awal The Malaysian Insider hari ini.

Berita Penuh

0 comments: