Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, June 18, 2010

Hati-hati! Jaga-Jaga! Ada orang nak jadi hero!


Haaa.. jaga-jaga semua!
Nanti ada la satu parti tu yang akan menyamar kononnya depa la hero!
Yang akan selamatkan kuil-kuil tu nanti..

Haaa.. inilah caranya nak dapatkan simpati @ kepercayaan masyarakat India balik!!

waaa... makin hebat idea-idea APCO ni!
sunsnake 18062010

Serang kuil: Kemuka bukti atau dakwa penyebar berita
Jun 18, 10 7:52pm

Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan digesa mendedahkan nama pengganas dan pertubuhan mereka jika terdapat bukti, mereka cuba menyerang tempat ibadat bukan Islam di negara ini. Pengerusi kumpulan hak asasi manusia, Citizens International, SM Mohamed Idris dalam kenyataannya berkata jika tidak ada bukti terhadap jenayah itu, mereka yang menyebarkan berita palsu berkenaan dengan tujuan untuk memburuk-burukkan Islam perlu diseret ke mahkamah. “Kami menggesa Ketua Polis Negara supaya mendakwa mereka (pengganas) di mahkamah jika terdapat bukti yang menyokong dakwaan bahawa mereka merancang untuk memusnahkan kuil itu. “Jika tidak terdapat bukti terhadap jenayah yang didakwa itu, maka mereka yang bertanggungjawab mereka-rekakan dan menyiarkan kenyataan palsu untuk memburuk-burukkan Islam dan umat Islam itu hendaklah dibawa ke muka pengadilan,” katanya.

Berita Penuh

4 comments:

teratailiar said...

wakaka...
najib ni tak hebat mana...
idea pun ala2 mahafiraun...
tipikal najib...
harap spin UMCO zionis jer...

muara said...

Sekarang kena buat sesuatu supaya rakyat celik dan tidak teringin lagi untuk bersama-sama dengan mereka kini dan selama-lamanya!

Kalau masih ada rakyat yang tetap bersama-sama mereka Malaysia akan punah dan jadi macam palestin, kerana ada penasishat yahudi dibelakang!

sunsnake@budakbalun said...

muara... dan sememangnya 'sesuatu' itulah yang sedang dilakuakan oleh kita!

kena support dan ajak seramai mungkin agar menyertai perjuangan menentang UMNO setidak-tidaknya sebagai pengundi PR!

Tak jadi ahli parti.. xpe.. x nak buat keje? xpe lagi.. tapi yang paling penting! KOMPOM pangkah PR!

tapi kalau jadi ahli dan sama-smaa buat keje.. lagi terbaekkk laaa!!

keluhum said...

Mcm profesor klon dlm cito cicakman 2 yo idea Umngok nehh..Kau dh balun Sarjan Macha tu kek penjaro,lopeh tu nk buek cito kuil Hindu kono sorang pulak..Pthuii!!Kau ingt rakyat ne bangang mcm kau ko??? Dah la tuhh Profesor klon..Temberang kau tu dlm kocek rakyat lah..Org bangang yo pecayo cito kau nehh..Rosmah pun kau x dapek nk tipu..Org India,jgn layan itu Profesor klon..Dia gila auta punya orang..