Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Thursday, May 6, 2010

Wakil Pemuda PAS Hulu Selangor akan ke Sibu!


InsyaAllah, Subuh nanti wakil daripada Unit Amal PAS akan berangkat ke Sibu, Sarawak bagi membantu jentera Pilihanraya PAS membantu wakil Pakatan Rakyat dalam PRK Sibu kali ini iaitu DAP.

Sazali Nor Saham, yang juga Pengarah Unit Amal Hulu Selangor merupakan satu-satunya wakil daripada Dewan Pemuda PAS Kawasan Hulu Selangor yang berpeluang dan diberi amanah bagi melaksanakan segala gerak kerja dan mengawasi keselamatan atas kapasiti Unit Amal sepanjang kempen di sana kelak.

Beliau dan ahli rombongannya dijangka akan berada di Sibu selama seminggu.

Semoga Allah SWT memberikan kemudahan dan keselamatan buat beliau dan seluruh jentera Pakatan Rakyat yang akan berjuang di sana nanti.

Kami yang 'ter'tinggal akan senantiasa mendoakan segalanya yang terbaik buat para pejuang keadilan dan penentang kezaliman UMNO-BN.

sunsnake 06052010

Pasukan petugas PAS mula tiba di Sibu
Harakahdaily

SIBU, 6 Mei: Gelombang pertama pasukan petugas PAS bagi membantu Pakatan Rakyat dalam pilihan raya kecil Sibu mula sampai di lapangan terbang Sibu jam 4.30 petang tadi.

Yang mula tiba adalah Timbalan Pengarah Pilihan raya PAS Pusat, Datuk Wan Abdul Rahim di samping dua lagi petugas (gambar). Malam ini, lapan orang lagi akan tiba ke Sibu.

Menurut Wan Johari Wan Omar, salah seorang petugas PAS itu, kumpulan pertama ini akan berada di Sibu sehingga 10 Mei dan akan disambung oleh petugas yang lain.

Turut tiba bersama beliau di Sibu adalah pemimpin DAP, Lim Kit Siang dan Teresa Kok, kata Wan Johari kepada Harakahdaily.


berita penuh

0 comments: