Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, March 12, 2010

Takda hal kamu keluar PKR! Yang salah tak nak letak jawatan ADUN!


Selaku antara rakyat yang tertipu dengan spesis katak ni.. (UPU Kg Balun,Dun Behrang)

maka layak la teman bersuara pada spesis ni..

"woi mangkuk! memang tepat sekali keputusan kamu keluar PKR! Sebab spesis katak macam kamu ni tak layak duduk dalam perjuangan membela rakyat! Peruntukan DUN kamu pun hilang ntah kemana dan sangat-sangat meragukan!

Yang salahnya ialah spesis kamu ni tak malu tak nak lepaskan jawatan ADUN tuh!

Kamu menang dengan undi rakyat yang menyokong PKR dan PR bukan sebab batang tubuh kamu! Katak tak sedar diri!
Jangan sampai anak cucu kamu nanti kencing diatas kubur kamu! dek pengkhianatan kamu keatas pembelaan nasib mereka!

sunsnake 12032010




KUALA LUMPUR 11 Mac - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pelabuhan Klang yang merupakan bekas wakil rakyat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Badrul Hisham Abdullah menyifatkan tindakannya keluar daripada parti pembangkang itu tahun lalu adalah satu keputusan tepat.


Katanya, keputusan itu yang dilakukannya kerana hilang kepercayaan terhadap kepimpinan parti itu kini terbukti turut dirasai beberapa lagi rakannya daripada PKR yang mengambil keputusan sama baru-baru ini.
"Hari ini terbukti keputusan yang saya buat sudah ada pengikut dan alasan saya iaitu hilang kepercayaan terhadap parti itu mempunyai asas yang kuat," katanya dalam blog adunbebasn46.blospot.com.


Badrul Hisham sebelum ini pernah menggemparkan politik tanah air terutama pembangkang apabila mengumumkan keluar daripada PKR pada 29 Oktober 2009 dan menjadi ADUN Bebas kawasan Pelabuhan Klang.

0 comments: