Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, March 29, 2010

PRK Hulu Selangor (5)- Lagi calon recycle dari UMNO?

"Kita ada banyak calon yang berkelayakan"..
Itulah jugak kata-katanya sewaktu dalam proses pemilihan calon UMNO di PRK Dun Bagan Pinang dahulu namun akhirnya calon 'recycle' jugak yang terpaksa dinamakan sebagai calon UMNO!

Kali ini ayat yang sama jugak berulang bagi tokoh UMNO 'Mike Tyson'! Apakah ini juga akan membuahkan kemenangan buat UMNO-BN?

Perlu diingat, reputasi UMNO-BN sebenar semakin merudum selepas kemenangan mereka di Bagan Pinang. Kedua-dua bekas pemimpin UMNO ini sememangnya sangat diketahui terlalu banyak kes rasuah termasuk yang berskala besar! Mungkin tak perlu teman ulangi kes-kes tersebut terutama kes 'wang tunai berjuta dalam bes' oleh MIke Tyson suatu ketika dahulu yang langsung menamatkan kariernya sebagai Menteri Besar Selangor!

Apa-apa hal.. teman sokong MIC dalam isu calon ini!
sunsnake 29032010

TPM TAK FIKIR MAT TAIB MAHU BERTANDING DI HULU SELANGOR - malaysianinsider

Barisan Nasional (BN) tidak ketandusan pemimpin yang boleh diketengahkan sebagai calon dalam pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, kata Muhyiddin Yassin.

Dia berkata BN tidak berada dalam dilema untuk menentukan calon sama ada daripada Umno atau MIC, tetapi berada dalam dilema kerana terdapat ramai calon yang berkelayakan.

"Kita tidak berada dalam dilema, tetapi dilema kita kerana ramai calon yang layak... calon yang baik yang boleh kita ketengahkan. Kita tidak ketandusan pemimpin-pemimpin yang boleh kita ketengahkan," katanya.

Ketika ditanya mengenai cadangan daripada Umno yang ingin mencalonkan bekas Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Muhammad Muhamad Taib, Muhyiddin berkata: "Saya tidak fikir Mat Taib (Muhammad) setuju."

1 comments:

Anonymous said...

ahahahahah..hmmm..

biasanya..kalau calon UMNO yang dah kotor ni leh menang diorang.. cam isa samad doremon..

an an an..totemodaisuki.. dora e..mon...