Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Saturday, July 7, 2012

Bukti Terbaru! DAP Hina Islam!






Teman dok layan tulisan sahabat teman Mat Sakam Kati (MSK) kat Media Perak..

Huh! Ada 2-3 sejarah yang teman baru tahu!

So, teman nak share kat pembaca blog kerdil teman neh..

Sapa-sapa ada info2 lain leh share2 jugak..

Hujungnya nanti.. kita humbankan UMNO-BN ni ke Laut!

wakakakaka!


budakbalun 07072012


Misteri Genting Highlands

Tauke Genting Highlands, Lim Goh Tong, semasa bekerja di Cameron Highlands tertarik dengan persekitaran Cameron Highlands. Bila balik KL, dia pun mula mencari kawasan yang hampir sama dengan Cameron Highlands tapi dekat dengan KL. cari punya cari…dia jumpa satu kawasan tanah tinggi di Gunung Ulu Kali yang berketinggian 1800 kaki dari paras laut.

Gunung Ulu Kali terletak ditengah-tengah sempadan Selangor dan Pahang. Nak buat apa-apa projek pun, bukan senang…sebab kena deal dengan dua negeri.
Tapi Lim Goh Tong bukan bodoh…sebab dia tau orang Melayu boleh dibeli. Toksah kata orang kampung…bapak Menteri pun boleh dibeli.

Orang pertama dibeli oleh Lim Goh Tong ialah Tan Sri Haji Mohamed Noah Omar. Toksah tengok title Tan Sri ataupun title Haji. Itu semua tak ada makna. Lim Goh Tong menubuhkan Syarikat Genting Highlands Berhad dan melantik Haji Mohamed Noah sebagai Pengarah.
Lim Goh Tong berpakat dengan Mohamed Noah untuk memohon tanah seluas 12,000 ekar yang terletak dalam negeri Pahang dan 2,800 ekar dari negeri Selangor. Dan sudah semestinya, perkara nak mintak tanah ni..Haji Mohamad Noah yang buat.


1 comments:

Anonymous said...

Sapa Tan sri Noah kalau tidak datuk kepada Hisham Aww Aww. Patut lah cucunya pun kurang peka dengan dosa pahla! Dah keturunan, apa nak buat kan?