Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Tuesday, November 1, 2011

Jom Tangkap Bob Lokman!

err.. abang JAIS.. yang ni bila nak tangkap?
ke nak turun kerabat Sultan yang 'tangkap'??


Haaaa....
Apa lagi....
Jom tangkap Bob Lokman!!

Haaaa.. Urusan menangkap Bob Lokman ini adalah urusan penting!
Ini urusan untuk mempertahankan akidah Islamiah!

Dengan tertangkapnya Bob Lokman..
maka Islam di negeri Selangor akan selamat!
dengan tertangkapnya Bob Lokman..
berjuta orang Islam di Selangor akan selamat!

woi!! apa lagi..
jom tangkap Bob Lokman!
Dia takde tauliah!!
takde tauliahhhh!!

errr.. Tauliah tu menatang apa??

wakakakaa!

budakbalun 01112011

Waran tangkap dikeluarkan ke atas Bob Lokman

abatan Agama Islam Selangor (JAIS) telah mendapat waran tangkap ke atas Pelakon, pengacara dan penulis lirik terkenal Bob Lokman kerana didakwa menyampaikan ceramah agama tanpa tauliah.

Portal berita the Star.com memetik pengarah JAIS, Marzuki Hussin memberitahu wartawan di Shah Alam bahawa waran tangkap itu dikeluarkan pada 28 Oktober lalu yang membolehkan Bob ditangkap jika dikesan di negeri itu

“Jabatan kami sedang mencari Bob (kanan), kerana beliau dikehendaki membantu siasatan yang membabitkan dirinya. Kami dalam proses mengambil tindakan undang-undang bagi membolehkan Bob hadir di mahkamah (syariah). - Mkini

4 comments:

abu shahid said...

mantap laa bro punya ulasan..

bravo bro..tibai bagi kuat lagi.

KANDIS said...

KAH KAH KAH....

yang seksi abg JAIS suka...
brader Bob tak seksi...

KAH KAH KAH....

Anonymous said...

"JAIS buru Bob Lokman"
Kalau rasa diri tu tak bersalah kenapa tak bagi kerjasama dekat JAIS...Berani kerana benar,takut kerana salah...ape cer nak lari sana lari sini...takkan nak jadi mcm ANUwar BERAHIm kot....kata nak masuk syurga...kelakar betul geng-geng anjing PAS nie,putar belit sana sini...dh mcm pariya plak,patut ler sibuk dok sokong ambiga,ada darah keling rupanya...HAHAHAHA!!!!!

Anonymous said...

Peerah lah JAIS & Ano 11:51...
Macamkan BOB Lokman tu lari dlm hutan... Hari Jumaat dulu AJK masjid anounce yang BOB Lokman akan berkuliah subuh di masjid kita... pada waktu yg sama katib hari tu dari JAIS... esoknya hari Sabtu BOB aman aje dtg beri kuliah subuh,ta rak apa2 pun.... setakat buat gempak boleh lah untk tipu org kampung... dan org yang ada otak setengah aje....