Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, October 21, 2011

Rahim Tamby Chik Pejuang Islam Sebenar!!

hmmm.. siapa gadis ini dihati Rahim?? wakakakaka!


Wakakakakaka!!

Ibarat Ibu ayam di Chow Kit menasihati Mufti Perak agar jangan menjual maruah manusia!

itu je yang teman leh komen!


wakakakakaka!

Berita macam ni pun Utusan kutip letak dalam paper? memang sampah arrr!!

budakbalun 21102011

Rakyat kecewa keputusan Pas

KUALA LUMPUR 20 Okt. - Rakyat Malaysia yang beragama Islam khususnya penyokong kuat Pas kecewa apabila parti itu membuat keputusan untuk tidak menyertai Himpunan Sejuta Umat (Himpun) di Shah Alam Sabtu ini.

Presiden Gagasan Badan Ekonomi Melayu (Gabem), Tan Sri Rahim Thamby Chik berkata, keputusan Pas kelmarin amat memeranjatkan semua lapisan masyarakat terutamanya penduduk kampung dan luar bandar yang selama ini melihat parti itu antara pelindung agama Islam.

"Keputusan yang mengecewakan rakyat itu konsisten dengan dasar bercelaru dan membingungkan oleh Pas sejak akhir-akhir ini, daripada negara Islam kepada negara kebajikan, komunis hero kemerdekaan dan kini keputusan tidak menyertai perhimpunan demi menyelamatkan akidah umat Islam.

"Saya bukan ahli Pas tetapi saya juga dapat merasakan denyut nadi umat Islam di negara ini yang melihat keputusan itu lebih berbaur politik daripada perjuangan agama. Mungkin kerana mereka telah diberi amaran dan takut kepada DAP," katanya. - Melayau

3 comments:

otaistillkick said...

haa haaa haaaa RTC ni nape tak kata dengan puak umno. umno pun x sertai pun.

Anonymous said...

Bro Rahim,umno tak ikut HIMPUNlah.. apa lu nak cakap? Hei lu punya langkah la ni sentiasa sumbanglah..dlm dunia pun dah dapat aib,mungkin Tuhan bagi warning,baik lu tobat,dahlah sembahyang tak betul nak cakap pasal murtad..

otaklunyai said...

Sejak bila plak makhluk ni pandai cakap pasal Islam... pasal BU*IT teman tau dia memang pakar... atau bila plak makhluk ni mengucap dua kalimah syahadah semula dan bertaubat...