Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Saturday, October 1, 2011

Nak kata Miskin.. Kaya!


Pelik betul lah manusia ni..
Nak kata miskin kaya..
Gaji puluh-puluh ribu seminggu!
adehhh...

pelik..pelik..

tapi teman lagi pelik bila melayu UMNO mengaku Islam tapi takut nak laksanakan hudud sebab MCA ugut nak keluar BN!

wakakakaka!!

budakbalun 01102011

De Gea warned over stolen doughnut


Manchester United goalkeeper David de Gea has found himself in a sticky situation after being warned for allegedly eating a Krispy Kreme doughnut at a local shop without paying for it.

David De Gea has made a few errors during his fledgling Man United career
GettyImagesDavid De Gea has made a few errors during his fledgling Man United career and one of them may have been in Tesco.

De Gea, who joined United this summer from Atletico Madrid, earns around £70,000-a-week but apparently decided that he wasn't willing to shell out £1.19 for the sugary treat and, according to the Sun, ate it in store, before attempting to leave.

The Spaniard was tackled by security staff, who showed him CCTV footage of the incident in the store's "stop and search" room.

4 comments:

JOURNEYMAN said...

Assalamualaikum dan Salam Persaudaraan,

Sememangnya blog ini mempunyai kualiti yang tersendiri dengan isu2 panas dan pandangan yang bernas dari pihak anda.

Mohon kerjasama dan jasa baik pihak anda agar dapat linkkan blog saya agar isu2 semasa politik tanah air dapat dikongsi bersama pembaca blog anda.

Saya juga telah linkkan blog anda agar isu2 dan paparan dari blog ini dapat dikongsi bersama.

Sekian, Salam Perkenalan dari saya,

JOURNEYMAN
http://journeyisman.blogspot.com/

KANDIS said...

umno ngaku islam.....

KAH KAH KAH KAH KAH

lawak sungguh....

ke hulu ke hilir membawak cempedak..

di canangnya ke hulu ke hilir di membawak durian...

KAH KAH KAH....

Anonymous said...

Menteri besar kedah taknak buat hudud kat kedah ko tak bising plak. Menteri besar selangor cakap taknak buat pun ko taknak bising jugak. UMNO kan korang cakap kapir kerana berkerjasama dengan orang kapir, so ada apa hal dia taknak buat. PAS yang parti islam tu kenapa plak taknak buat dkat kedah dengan selangor?

budakbalun said...

kenapa UMNO xnak usul Hudud di Parlimen Malaysia?

err.. apa beza hudud kelantan dan terengganu?

kamu dah baca kedua-dua enakmen Syariah tu ke belum?

aduhhhh!!
caiiiii!