Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, May 16, 2011

"Nasib Baik UMNO memerintah" kata makcik Felda..


Semalam teman balik kampung bini teman..
Ada kenduri kawin jiran di kampung iaitu felda..
Memang best la kendurinya..
teman pun dah lama tak jumpa kawan-kawan di kampung..
Sesambil menyembang.. sempat selit-selit 'pencerahan' politik sikit..

Ntah cemane masa menyembang dengan 2-3 orang makcik..
Mak mentua teman sempat perli pasal gula mahal la ni..
Tetiba je sorang makcik ni menyampuk..
"Nasib baik kerajaan Malaysia tolong bagi subsidi.. idak lagi la mahalnya gula tuh!"
teman terus nak bukak mulut tapi mak mentua teman sempat jeling..
ye la.. mak mentua teman dah tau dah..
tak best le bertengkar dengan makcik-makcik nih..
so, teman batalkan niat teman nak menyampuk..

makcik tu sambung lagi..
"Tu dalam TV dah kata.. Muhyiddin Yaasin kabo.. harga gula di Thailand(siam),di Singapura, di Filipina lagi mahal dari malaysia.. Nasib baik laaaa.."

adessss!!! mulut teman ni dah merenyam macam kena lumur dengan miang buluh wehhh!!!

wakakakaka!

apa nak kata?

budakbalun 16052011

2 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

MUHYIDIN NI SAMA MACAM AZIZAN TAK TAU.

CUKAI TANAH USM LAGI MAHAL DARIPADA UUM. HE..HE..

budakbalun said...

luncai..
pulak??