Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Friday, May 6, 2011

Jamil Khir yang Akhir..



harap-harap..
Inilah golongan agamawan terakhir dalam UMNO..
Yang rela diperbodohkan oleh Presiden UMNO dan juak-juaknya..

Kenyataan Jamil Khir ni benar-benar membuka pekung sebenar fungsinya sebagai Menteri yang sepatutnya jaga hal Ehwal Islam.. bukan hal ehwal UMNO!

Yang si Eskay khurafat tu bersumpah dalam masjid hari tu..
Senyap la pulak... rasanya siap sokong lagik!!

Yang nie.. ehh??
Pandai pulak nasihat orang ye??

Ada jugak geng-geng Syeikh Azmi TERAS ni buat di luar masjid..
Yang Trio dato khurafat tu betul-betul depan mimbar!

Adehhh!!

budakbalun 06052011

Masjid bukan tempat luah rasa marah, kata Jamil Khir

May 06, 2011
Jamil Khir berkata ada etika dan peraturan yang perlu dihormati dan dipatuhi ketika berada di masjid. — Foto Choo Choy May
SEPANG, 6 Mei — Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata perbuatan menjadikan masjid sebagai tempat berhimpun untuk meluahkan rasa marah bagi tujuan politik adalah tidak wajar.

Tegas Jamil Khir, ada etika dan peraturan yang perlu dihormati dan dipatuhi ketika berada di masjid.

“Apa-apa perhimpunan pun janganlah berbau politik (kerana) dalam masjid, sebab kalau menggunakan nama pelbagai tetapi atas sifat bagi tujuan berbau politik, sama jugalah kan,” katanya mengulas mengenai Himpunan Amarah Rakyat di pekarangan Masjid Negara hari ini, yang dikatakan menjadi medan untuk rakyat meluahkan rasa marah dan tidak puas hati dalam banyak perkara. - Malaysian Insider

6 comments:

sembangpolitik said...

Tahniah, Bagus Blog saudara ini. Menarik dan Mencabar. Tetapi kenapa kadang-kadang susah buka, ataupun dia kata ada MAlware?

Anonymous said...

AKU TAK TAULAH SAPE YANG BETUL. TAPI AKU TADI DENGAR RATUSAN RIBU UMAT ISLAM BERDEMO MELAHIRKAN MARAH MEREKA

Anonymous said...

Sesiapa yg mengikut peraturan garis panduan yg ditetapkan Alquran & hadis itulah yg betul.

Adakah yg lebih betul dari apa yg telah di tetapkan dlm Al-quran & hadis?

Anonymous said...

betul juga tu masjid bukan tempat lepaskan amarah...fungsi masjid begitu banyak di zaman dahulu...tempat berbincang,mentelaah pelajaran,belajar agama dan kelas2 ilmuan selain dari solat...maka bila masjid dijadikan tempat angkat sumpah yg tak mengikut syarak haruslah kita ikut cakap jamil ni juga...sebab kita tak perlu keliru untuk rujuk Al-Quran lagi dah...pasal jamil ni dah boleh pusing bab2 ni...so jangan nak marah2...kalau maksiat politik berlaku dalam masjid pun tak payah marah2...buat2 tak nampak aje...asalkan jamil dan UMNO ni bahagia...dan imej islam merudum ke bawah...huhuhu..

Anonymous said...

Rahim TCik tak bersumpah sebab dia dah wakilkan pada SK. Pelik?? dulu masa rogol gadis bawah umur tak pulak wakilkan dekat org lain...inilah dia Rahim TCik, penjarah, penjilat no. wahid yang tersohor, yang masih hidup atas muka bumi. Saya katakan kalau hantu tu ada bernama..salah satu nama dia adalah Rahim TCik!!..ada percaya?

Anonymous said...

Bersumpah sambil pakai BAJU KALIS PELURU. Siapa yang bekal baju KALIS PELURU tu?

Baiknya POLIS YE bagi berkerjasama.

-wakleman