Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Monday, March 28, 2011

PR Jangan 'Hanyut' Dengan Isu Video Bangang Tu!


Teman bagi ingatan pada semua lapisan PR baik penyokong mahupun pendokong..
Sudah-sudahlah dengan isu video seks bangang UMNO tuh!
Ini semua bagi mengalihkan perhatian kita kepada 1001 tugasan penting yang perlu kita berikan tumpuan sepenuhnya!

Kalau kita perhatikan...
Tokoh pelik-pelik yang banyak bagi komen..
Si Nalla ni siap nak jumpa Tok Guru Nik Aziz dan Hj Hadi tuh!

Apa level dia nak jumpa?
Apa isu dia nak buktikan?

Ke dia ingat Tok Guru berdua ni kaki 'video blue' macam dia?

Anwar Ibrahim dia boleh khianat...
Inikan pulak rakyat!

Errr.. Parti Bersatu India Malaysia ni parti apa pulak ni??
Tak pernah dengar la pulak!
Kat mana parti ni bertanding?
Madras?

wakakakaka!
sunsnake 28032011

Nalla sedia jumpa pemimpin Pas

JOHOR BAHRU 27 Mac – Bekas rakan karib Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk S. Nallakaruppan sedia berjumpa dengan pucuk pimpinan Pas bagi mendedahkan sendiri siapa sebenarnya Ketua Pembangkang itu.

Beliau berkata, kini tiba masanya untuk Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat; Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang; Timbalan Presiden, Nasharuddin Mat Isa dan Setiausaha Agung, Datuk Mustafa Ali, mengetahui siapa Anwar.

“Pimpinan Pas boleh pilih tempat dan waktu, saya sedia bersemuka dengan mereka bagi menjelaskan siapa sebenarnya manusia bernama Anwar yang mereka (Pas) julang sebagai ketua.

“Sebaik-baiknya saya diberi peluang bertemu dengan pemimpin tersebut kerana mereka orang yang boleh membuat keputusan dalam parti,” katanya dalam satu kenyataan kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Berita Penuh

3 comments:

GABAI said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

salam
aku bukan nak cari pasal aku sekadar bosan dengan mereka yang ngaku Islam tetapi penakut pada kebenaran.
1. masalah siapa yang membudayakan politik sex ni. Selama dah 13 tahun dikatakan budaya ni berputar2 dimainkan oleh mahkamah dimana orang bukan Islam(DAP) menjadi heronya.Mana pergi pejuang-pejuang Islam yang handal2 itu?
2. Sikap berdolak dalik sikenatuduh dengan sokongan pencacainya tak menampakkkan ketulusan hati nak mencari penyelesaian. Suka pada kekeruhan untuk politik.Sememangnya menguntungkan pembangkang.
3.Timbul pulak kes video yang datang dari kawan maksiat anuar. Terasa ada intipan(mungkin banyak) dari pihak tertentu terus spin.
4. Kenapa pejuang orang Islam takut nak jadi saksi pada masalah ini. Apakah rakaman tidak boleh dijadikan tingkap kepada kejadian itu? Apakah Islam mengenepikan bukti2 begitu. Ingat bagaimana Rasulullah mensabitkan kesalahan seorang wanita,sehingga anak di lahirkanya hasil perbuatan itu perlu disusukan.Kerana apa? Adakah ketiadaan saksi maka dijadikan alasan sampai kini.Aku yakin Nabi mohammad SAW turut menggunakan bukti terdekat walaupun tidak lah seperti sekarang.
5.Masalah memanjangkan dan dolak dalih dari orang2 yang ada integriti menyumbang budaya ini.
6.Itu saje yeeer.Apa nak tambah kenapa anuar susah sangat mendapatkan kebenaran..kerana dia tidak mahukanya.
7. Menyatakan 4sumpah dan 1 melaknat diri jika menyalahi sumpah2 itu, jalan kebuntuanya. Kenapa tidak dicuba seikhlas hati jika sebenarnya ia teraniaya oleh konspirasi.
8.Menyuruh orang memandang benda ini sebagai budaya tak bermoral maka ia perlu diselesaikan dan sememangnya tidak digalakkan oleh Islam demi tujuan bathil.
anon

sunsnake@budakbalun said...

pencacai gabai..
komen biar macam orang bertamadun..

setakat maki macam papagomo..
Iban Sarawak lagi mulia dari kamu..
Malahan Iban Sarawak pun dah standby nak humban BN ke lubuk Sg Rajang!