Pages

Meh le jadi family teman di alam cyber! Jemput follow ye?

Wednesday, December 29, 2010

Ayuh Pemuda PAS! Siapa Lagi Kalau Bukan Kita?

Ayuh anak muda! Ada bran buat perubahan diri dan Islah agama?


Kepada semua pemuda PAS Malaysia!
Ada bran?
Ada Iman?
Sekuat mana iman mu?
Selemah mana iman mu?

Perjuangan bukan sekadar kata-kata..
Perjuangan bukan sekadar ucapan!

Perjuangan adalah pembuktikan melalui tindakan dan kata-kata!
Berkata benar dihadapan pemerintah yang zalim adalah kewajipan!

Jika takut, sila masuk UMNO!

wakakaka!
sunsnake 29122010

Pemuda PAS lancar jelajah tawan Putrajaya

Pembuka tirai 2011 menyaksikan PAS akan mengadakan siri jelajah seluruh negara untuk memberi kesedaran supaya menilai perubahan yang ingin dibawa oleh parti itu dalam rangka menawan Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang.

Siri jelajah itu, dinamakan Projek 2011: Masa untuk berubah - PAS Sedia Gantikan Umno, dijadual berlangsung antara Januari hingga Mac 2011.

Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan (kiri) berkata segala persiapan sedang dipergiatkan dan diatur melibatkan seluruh anggota Pemudanya dalam program tiga bulan itu. "Kami juga telah mengeluarkan arahan untuk menggerakan jentera di setiap peringkat kawasan dan negeri,' katanya ketika dihubungi Malaysiakini, hari ini.
Berita Penuh

6 comments:

Anonymous said...

Lebih punya celita.itu tantawi mai aku punya kampong adalah 4 org yg nengor ceramah dier.itu mcm ka mau angkat putela jaya.waa ingat ooooo luuu olang angkat petaling jaya sajaaa laaaa,bab itu tempat ooooo kompom luuu olang bolih minang.sana aleee apek tongsan mali mimang lu olang punyaaaa sedaleeee maaaaaa.

sunsnake@budakbalun said...

hehehhe..
Lu mana kampong punya??
Itu kampung di Sipitang Sabah ka?
Ke Kapit Salawak?

wakakaka!

Ke itu POS Dipang Kampar?

kang kali kung said...

Apek tongsan tu la yg bg ko menang dulu..Tp skrg diorang dh x pcya kt korang..
kg anon tu jer yg akan kekal sebagai kubu BN jer bila tmpt2 lain PR dh bolot kerusi nti..
Biaq la buat benih sblm depa pupus jd fosil..hehe..

sunsnake@budakbalun said...

kang kali..
keh keh keh!

Anonymous said...

apasal xada org masok blog hangpa.kesian.............buat penat jer hangpa dok tulis mcm2.

sunsnake@budakbalun said...

nak buat macam mana..
kami tak pandai menipu dan berbelit macam hangpa!

wakakakak!